پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از پیشرفتی که این تیم در سالهای اخیر داشته است گفت: برای موفقیت در جام جهانی نیاز به بازی با تیم های بزرگ داریم.

مجتبی محرمی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی هر چه بیشتر در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: انجام بازی تدارکاتی خیلی خوب است اما بهتر بود سراغ تیم هایی می رفتیم که ارزش چنین بازی هایی را داشته باشند. اینکه مقابل پانامایی بازی کنیم که تنها دو سه بازیکن اصلی این تیم به میدان رفتند کمکی به تیم ملی نخواهد کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران اظهار داشت: بهتر است با تیم های قدرتمند دنیای فوتبال بازی کنیم. در جام جهانی، بدون شک قرار است با بهترین تیم های جهان بازی کنیم. پس بهتر است خودمان را با تیم های مهم دنیا بسنجیم.

وی درباره احتمال صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی روسیه اظهار داشت: باید قبول کنیم تیم ملی ایران در چند سال اخیر یکی از بهترین های آسیا بوده است و به آن افتخار می کنیم. مربی بسیار بزرگی داریم و بازیکنان تیم ملی هم می توانند در بازی های بزرگ، نقش پررنگی ایفا کنند. بازی های جهانی می تواند سکوی پرتاب بلندی برای ملی پوشان باشد و انگیزه آنها را برای صعود بیشتر کند.

محرمی که بیشترین بازی های باشگاهی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام داده است درباره استعفای طاهری از مدیرعاملی این باشگاه نیز صحبت کرد و گفت: در شرایط فعلی هیچ گزینه ای بهتر از آقای طاهری نیست اما اینکه هر از چند گاهی شاهد باشیم که مدیرعامل پرسپولیس بخواهد استعفا دهد و باشگاه را ناخواسته وارد بحران کند چندان جالب نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)