پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان و هافبک – مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم گلریزان برای زلزله‌زدگان شرکت کردند.

علیرضا بیرانوند و وحید امیری، دروازه‌بان و هافبک – مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه در میدان صنعت تهران حضور یافتند و در مراسم گلریزان برای هموطنان زلزله زده حضور یافتند. احمد آل نعمه دیگر بازیکن فوتبال نیز در این برنامه شرکت کرد.

علیرضا بیرانوند در خصوص این اقدام گفت: این مصیبت را به ملت ایران و هموطنان عزیزمان تسلیت می‌گویم. از این اتفاق ناگوار زمانی با خبر شدیم که برای همراهی تیم ملی در ایران نبودیم و بسیار نگران و متاسف شدیم اما زمانی که به کشور بازگشتیم مدام پیگیر این موضوع شدیم.

گلر پرسپولیس ادامه داد: ملت ایران بارها و بارها ثابت کرده‌اند که در این مواقع کنار هم هستند و به همین جهت وظیفه خود دانستم که در این مراسم شرکت کنم و هر کاری که از دستمان بر می‌آید را باید انجام بدهیم.

وی افزود: به نوبه خودم از مردم تشکر می‌کنم و پس از برنامه امروز، فردا عازم محل زلزله خواهیم شد تا این کمک‌ها را به هموطنان عزیزمان برسانیم.

وحید امیری نیز در این خصوص اظهار داشت: این مصیبت را تسلیت می‌گویم و به برادران و خواهران هموطنم می‌گویم که شما تنها نیستید و مردم شریف ایران در کنار شما هستند.

امیر در ادامه افزود: از لحظه‌ای که این اتفاق ناگوار را شنیدیم آروم قرار نداشتیم چرا که فکر می‌کنیم آنها خانواده خود ما هستند و باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم و به آنها اعلام می‌کنم که ما در کنارتان هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)