پرسپولیس نیوز : محموله یاری رسانی هواداران پرسپولیس به زلزله زده ها از تهران و سنندج ارسال شد

کانون هواداران پرسپولیس در کنار اقدام های باشگاه و اعضای تیم ، دو محموله یاری رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور را از دو مبدا تهران و سنندج ارسال کرد.
مردم شرافتمند و با غیرت کشورمان در کنار اقدامات و تلاش های ارگان های مختلف از جمله هلال احمر همچنان در تلاش هستند امکانات هموطنان زلزده در غرب کشور را تامین و ارسال کنند. این تلاش ها همچنان از تمام نقاط ایران و از طریق تشکل های مختلف ادامه دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز برحسب وظیفه انسانی و اجتماعی خویش از این قاعده مستثنی نبوده است. پس از مشارکت باشگاه در گلریزان ورزش و همچنین اقدام اعضای تیم در این راستا، کانون هواداران پرسپولیس نیز با سازماندهی و بهره گیری از امکانات خود و کمک های هواداران ، دو محموله یاری رسانی به زلزله زده ها و آسیب دیدگان از این حادثه را تامین و ارسال کرد.
بنا بر اعلام مدیر کانون هواداران پرسپولیس، اولین محموله از تهران و محموله دوم که توسط هوداران سنندجی تدارک دیده شده بود به مناطق آسیب دیده ارسال شده است.
گفتنی است ؛ باشگاه پرسپولیس فردا شنبه نیز در مجموعه درفشی فر اقدام به جمع آوری کمک های مردمی خواهد کرد تا آن ها را در قالب کاروان جداگانه ای برای مناطق زلزله زده ارسال نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)