پرسپولیس نیوز: داور کرمانشاهی و پیشکسوت فوتبال ایران گفت : مردم ایران در کمک به زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند.

جلال مرادی در مورد وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه  و اینکه آیا کسی از خانواده او دچار آسیب شده یا نه، گفت: من خودم ساکن شهر کرمانشاه هستم و شب گذشته به کرمانشاه رسیدم. ما با منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب، گیلانعرب و ازگله ۱۰۰ کیلومتر فاصله داریم همه اهالی کرمانشاه و ایران از این مصیبت داغدار هستیم. واقعا دیدن محبت و همدلی مردم ایران باعث سربلندی است. مردم از همه اقشار برای زلزله‌زدگان سنگ تمام گذاشتند. من از همه آنها سپاسگزارم بخصوص اهالی فوتبال که همه دست به دست هم دادند و به کمک مردم زلزله زده آمدند. از علی دایی گرفته تا جواد خیابانی، عادل فردوسی پور،  علی کریمی و علی خسروی و… ضمن اینکه باید از اهالی رسانه‌ و بخصوص صدا و سیما تشکر کنم که با پوشش گسترده خبری باعث شدند مردم ایران عمق فاجعه را درک کنند.

وی ادامه داد: تمامی اهالی ورزش و فوتبال یار و یاور خانواده‌های زلزله زده بودند. شبکه تلویزیونی استانی هم پوشش خوبی از مناطق زلزله زده داد. دست همه مردم و مسئولین همه نهادها درد نکند.

مرادی در مورد اینکه در این هفته از مسابقات لیگ به عنوان ناظر حضور دارد یا نه گفت: من در لیگ یک معمولا نظارت نمی‌روم اما این هفته ناظر بازی خونه به خونه و ملوان هستم و می‌خواهم حضوری نیز از این باشگاه‌ها و مردم مناطق شمالی به خاطر کمک به زلزله زدگان تشکر کنم. احتمالا هم در بازی پارس جنوبی و پرسپولیس در لیگ برتر من ناظر مسابقه خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)