پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئنا دل هواداران بیشتر از بیرانوند برای پرسپولیس می سوزد.

جعفر کاشانی  درباره اینکه گرشاسبی بعد از جلسه روز گذشته هیات مدیره اعلام کرده بود تکلیف مدیریت باشگاه تا یکی، ۲ روز آینده مشخص می شود، اظهار داشت: هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده و ما امیدوارم ثبات در مدیریت باشگاه پایدار باشد. طاهری زحمات زیادی در چند سال اخیر کشیده و می تواند در ادامه هم به پرسپولیس کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که راهکار قانونی برای ماندن طاهری در شرایطی که بازنشسته به شمار می رود، وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: من قانونمدار نیستم که در این باره نظر بدهم. ما هم منتظر تصمیم مسئولان هستیم وگرنه هیات مدیره موافق ماندن طاهری در باشگاه است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره درگیری بیرانوند با هواداران تصریح کرد: بارها گفته ام که بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی بر تنشان است. بیرانوند هم از این قاعده مستثنی نیست. او را به باشگاه دعوت می کنیم تا درباره رفتارش توضیح بدهد. من شخصا سعی می کنم بیرانوند را نصیحت کنم بداند که در چه جایگاهی قرار دارد. مگر او قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید، جایگاه فعلی را داشت و اصلا کسی او را می شناخت؟!

کاشانی در ادامه بیان داشت: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا پرسپولیس تبدیل به باشگاه شود. این بازیکنان باید قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند و آگاه باشند که همین رفتارها از آنها به یادگار می ماند؟ مگر چند سال می توانند فوتبال بازی کنند؟ بعد از آن است که همه به سابقه یک فرد رجوع می کنند. امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتاری نباشیم.

وی در پایان گفت: مطمئنا دل هواداران بیشتر از بیرانوند برای پرسپولیس می سوزد. آنها در سرما و گرما از تیمشان حمایت می کنند. اگر هم اعتراضی به بازیکنی صورت می گیرد که نباید بلافاصله واکنش نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)