پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس اقدام وزارت ورزش و جوانان در تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس را ستود و تاکید کرد که برای رسیدن به یک شرایط پایدار در این باشگاه باید خصوصی سازی محقق شود.

محمد پنجعلی  پیرامون تغییرات باشگاه پرسپولیس و جایگزینی حمیدرضا گرشاسبی گفت: آنچه مسلم است آقای طاهری مدیرعامل قبلی دیگر تمایلی به ماندن در این سمت نداشت از طرفی بازنشسته نیز بود به همین دلیل تغییرات اجتناب ناپذیر بود و رویکرد وزارت ورزش و جوانان نیز که در قبال اتفاقات باشگاه سریع تصمیم گیری کرد خوب و منطقی بود چرا که بلاتکلیفی به هیچ وجه به سود پرسپولیس نبود.

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس ادامه داد: اوضاع در باشگاه پرسپولیس کمی نگران کننده شده بود اما این انتصاب جدید می تواند نگرانی ها را برطرف کند. خوشبختانه تیم فوتبال پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و این انتصاب می تواند به امور مختلف سامان دهد تا همچنان پرسپولیسی ها با آرامش به فعالیت خود ادامه دهند.

محمد پنجعلی خصوصی سازی را مهمترین راه برون رفت از تغییر و تحولات در باشگاه های بزرگ دانست و تصریح کرد: آنچه می تواند به پرسپولیس برای رسیدن به وضعیت پایدار کمک کند خصوصی سازی است که اگر این مهم انجام نشود واقعا حرکت مهمی در فوتبال صورت نمی گیرد.

وی رویکرد دکتر سلطانی فر در واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خوشبتانه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که این وزارتخانه در صدد واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال است و این همان انتظار مردم است که تمایل دارند تیم محبوبشان به شرایط بسیار خوبی در دراز مدت برسد و ای کاش این خصوصی سازی زودتر صورت پذیرد.

محمد پنجعلی یکی دیگر از راه های پیشرفت فوتبال را حق پخش تلویزیونی دانست و ابراز امیدواری کرد این مهم با پیگیری که وزارت ورزش و جوانان آغاز کرده است به نتیجه برسد تا اوضاع مالی باشگاه ها سر و سامان یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)