پرسپولیس نیوز: فرماندار جم با اشاره به برگزاری مسابقات پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مطلوب بازی پارس جم و پرسپولیس تهران انجام شده است.

در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در شهر جم به مصاف هم  می‌روند.

نگرانی خاصی برای میزبانی رقابت پارس جم با پرسپولیس تهران  وجود ندارد

فرماندار جم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در جم با بیان آمادگی مجموعه شهرستان برای میزبانی دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس تهران اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مطلوب بازی پارس جم و پرسپولیس تهران انجام شده است.

فتح الله نوروزی افزود: نشست‌های هماهنگی متعددی به منظور آماده سازی ورزشگاه انجام شده و نگرانی خاصی برای میزبانی این رقابت حساس نداریم.

نوروزی با بیان اینکه همراهی و همدلی خوبی میان مردم و مسئولان برای میزبانی مناسب شهرستان جم در لیگ برتر وجود دارد خاطر نشان کرد: هواداران جمی طی بازی‌های گذشته در  میزبانی و رعایت اخلاق حرفه‌ای نمره قبولی گرفتند و نشان دادند  می‌توان ورزش قهرمانی را بدون بداخلاقی دنبال کرد.

وی تصریح کرد: شرایط امنیتی ورزشگاه ارتقا یافته و برخی مشکلات رفاهی ورزشگاه هم با همراهی خوب وزارت نفت برطرف شده تا شاهد رقابتی جذاب بین دو تیم صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشیم.

فرماندار جم با تشکر از همراهی خوب کانون هواداران، لیدرها و هواداران پرشور پارس جم اظهار امیدواری کرد بازی پارس جم و پرسپولیس تهران در فضایی پرنشاط، سالم و توام با رعایت اخلاق برگزار شود تا جم همچنان علاوه بر صدرنشینی لیگ، صدر نشین اخلاق در ورزش باقی بماند.

ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی از پرسپولیس است

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم نیز با اشاره به مهیا بودن ورزشگاه تختی جم برای برگزاری دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران اظهار داشت: با تعامل خوبی که میان مجموعه صنعت نفت و مسئولان ارشد شهرستان جم وجود دارد نواقصات ورزشگاه تختی حل شده است و آماده میزبانی از دیدارهای حساس و پرتماشگرای چون بازی روز شنبه می‌باشد.

محمد اسدی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی‌ جم اکنون تنها نماینده استان بوشهر در مسابقات فوتبال لیگ برتر است تصریح کرد: پارس جم برندی برای معرفی هرچه بهتر شهرستان جم به کشور شده و با شگفتی سازی در لیگ برتر همه نگاه‌ها رو به سمت خود جلب کرده و سبب شده تلاش ما برای برگزاری بی نقص مسابقات دوبرابر شود.

اسدی با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم آماده میزبانی از مسابقات حساس و بزرگ لیگ برتر است افزود: نخستین سال میزبانی جم در مسابقات لیگ برتر است و قاعدتا نواقصاتی نیز وجود دارد و دیدار پارس جم و استقلال تجربه خوبی برای مجموعه مدیریتی شهرستان بود که نواقص و مشکلات به وجود آمده در آن بازی را بررسی و آن‌ها برطرف کردیم و اکنون ورزشگاه آماده برگزاری دیدار حساس پارس جنوبی جم با پرسپولیس تهران می‌باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم  بیان کرد: از هواداران دوتیم درخواست می‌شود که همکاری لازم را به مسئولان برگزاری بازی داشته باشند تا شاهد برگزاری یک مسابقه تماشاگرپسند و دور از بی نظمی باشیم.

شرایط جوی در روز دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران آرام است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر شرایط آب و هوایی شهر جم را در روز بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران مساعد پیش بینی کرد و اظهار داشت: سامانه باراشی در طی روزهای چهارشنبه تا صبح روز جمعه بر سطح استان بوشهر و شهرستان جم حکم فرما می‌باشد که تا ظهر جمعه از استان بوشهر خارج می‌شود.

نادر شفی‌خدایی  افزود: روز جمعه با خروج سامانه بارشی از استان بوشهر دما هوای به صورت محسوسی کاهش می‌یابد و بین ۳ تا ۸ در شهرستان جم این کاهش دما پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دما در روز شنبه ۴ آذر ماه بین ۷ تا ۱۶ درجه سانتیگراد می‌باشد خاطر نشان کرد: با بررسی الگوهای هواشناسی دمای هوا در ساعت ۱۵ روز شنبه حدود ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود که ممکن است چند درجه کمتر یا بیشتر شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با بررسی الگوهای هواشناسی شرایط جوی روز شنبه چهارم آذر ماه ۹۶ در شهرستان جم معتدل می‌باشد و بارندگی در این روز پیش رو نداریم.

دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه ۴ آذر ماه ۹۶ راس ساعت۱۵ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)