مردم هم  بازيها را از شبكه ۳ مى بينند!

مرجع خبری پرسپولیس : انتقال ناموفق تيمهاى تهرانى به قم، همدان، قزوين و شهررى انگار براى دولت مردان ما درس عبرت نشده و دوباره دوست دارند آزموده را بيازمايند.

 

به هرحال هيات دولت گويا اين روزها برخى از كارهاى سياسى، اجتماعى و اقتصادى اش را رها كرده تا تيمهاى تهرانى را براى گسترش فوتبال در ايران به سراسر مملكت منتقل كند. در راستاى تصميم هيات دولت مبنى بر انتقال تيمهاى تهرانى به شهرستانها، به دولت مردان پيشنهاد مى كنیم كه پرسپوليس را به زاهدان و استقلال را به خراسان جنوبى منتقل كنند!

 

نگاهى به گستره تيمهاى ليگ برترى در ايران نشان مى دهد كه شمال، جنوب و غرب كشور در ليگ برتر تيم دارند ؛ با همت و تلاش دولت مردان استان مركزى يعنى مركز كشور هم با انتقال نفت تهران به اين استان صاحب تيم ليگ برترى مى شود(!) و تنها شرق كشور مى ماند كه دغدغه اصلى هيات دولت خواهد بود تا صاحب تيم ليگ برترى شود.

 

 

 

از آنجايى كه خراسان رضوى تيمهاى ابومسلم و پيام خراسان را دارد و ابومسلم سالها در ليگ برتر حضور داشته و باز هم شانس صعود به ليگ برتر را دارد، پيشنهاد مى كنيم پرسپوليس را به جنوب شرقى و استقلال را به شمال شرقى ايران منتقل كنند تا تمام ايران تيمهاى ليگ برترى داشته باشند!

 

اعضاى هيات دولت در اين راستا به هيچ عنوان نياز نيست كه خود را ناراحت كرده و غم مردم تهران را بخورد چون مردم پايتخت هم مى توانند همانطور كه بازيهاى كالچو، بوندسليگا، ليگ برتر انگليس و لاليگا را از تلويزيون مى بينند، بازيهاى استقلال و پرسپوليس را هم از شبكه ۳ ببينند و لازم نيست زحمت حضور در استاديوم آزادى كه خارج از شهر واقع شده و رفت و آمد به آن سخت و در اين شرايط اقتصادى هزينه بر است را به خودشان بدهند!

 

با اين انتقال تنها استيل آذين در تهران مى ماند كه تيم خصوصى است و نمى توانند به اين تيم امرونهى كنند چون از جيب دولت خرج نمى كند و البته ممكن است اين تنها تيم باقيمانده در تهران ۱۲ ميليونى هم خود به دسته پايين سقوط كند. اگر استقلال و پرسپوليس هم مثل پاس، صبا، راه آهن و پيكان از تهران منتقل شوند، پايتخت ايران از دست فوتبال راحت مى شود.

 

اصلاً يك شهر ۱۲ ميليونى با مشكلاتى مثل آلودگى هوا، حمل و نقل شهرى و… تيم ليگ برترى آن هم از نوع پرطرفدار براى چه مى خواهد؟ استقلال و پرسپوليس به چه كار پايتخت مى آيند كه آنها را نگه داشته و به استانهاى ديگر منتقل نمى كنيد؟! استقلال و پرسپوليس را هم به شرق كشور بفرستيد تا خيال تهران راحت شود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)