درايران جز پرسپوليس پيراهن ديگري را به تن نخواهم کرد

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي به گفته هاي علي دايي و مواضع مثبت باشگاه پرسپوليس واکنش نشان داد و دیگر باید او را پرسپولیسی دانست.

 

بازيكن پيشين تيم ملي ايران و باشگاه پرسپوليس در واكنش به گفته هاي سرمربي سرخپوشان پايتخت عنوان كرد: حرف هاي دايي بوي رفاقت مي دهد. حيف شد، سال هاي زيادي به کدورت و دلخوري گذشت. بايد رودر رو با دايي صحبت کنم؛ چون باور دارم، او حقيقتا مصلحت من را بيش ازهر چيز مدنظر دارد. بي ترديد درايران جز پرسپوليس پيراهن ديگري بر تن نخواهم کرد و چنانچه به تيمي در خارج از کشور بروم، حتما با دايي مشورت مي کنم.

کريمي در ادامه افزود: چنانچه به او دست همکاري ودوستي بدهم، تا آخرش پايدار خواهم ماند و در نقش يک بازيکن بيش از هميشه به مربي اي مثل دايي احترام گذاشته و مطيع انضباط تيمي خواهم بود.

 

آرزوي اکثر فوتباليست هاي ايراني حضوردر يکي از دوتيم پرسپوليس و استقلال است. روي همين اصل اگر با دقت و دور انديشي عمل شود، اين دوتيم بارديگر مي توانند، دو قطب اصلي و جذاب فوتبال باشگاه هاي کشور شوند.

کريمي درباره جدايي اش از باشگاه استيل آذين گفت: هدايتي پدرانه رفتار کرد. او با توجه به نيازهاي تيمش همان طور که قول داده و از ابتدا هم گفته بود، بدون هيچ شرط و شروطي رضايتنامه ام را در اختيارم گذاشت. اگر چه در ابتدا وقتي با تقاضاي جدايي ام روبه روشد، بسيارسعي کرد، مانع رفتنم شود و با پادرمياني من راماندگارکند اما، نخواستم ايشان بيش از اين دچار دردسر شده و مقابل آنهايي قرار بگيرد که رسما من را اخراج کرده بودند. از ايشان سپاسگزارم وآرزومندم، تيم استيل آذين بدون من بتواند، به آرامش کافي رسيده و باعث خوشحالي دوستداران اين تيم وهمچنين کادر فني و بازيکنان آن شود.

کريمي در پايان از موضع مثبت حبيب کاشاني براي رفتن او به پرسپوليس استقبال کرد و اظهار داشت: اگر ايشان زودتر آمده بودند، از پرسپوليس اخراج نشده و همچنان در تيم مورد علاقه ام حضور داشتم.

علي دايي در تمرين روز شنبه سرخپوشان با موافقت ضمني با حضور علي كريمي در پرسپوليس گفت: مطمئنا اين بازيكن بزرگ مي‌تواند به ما كمك كند. هميشه گفته‌ام كه كريمي در زمين يكي از بهترين فوتباليست‌هاي ماست و شما هيچ وقت از من صحبتي را عليه كريمي نشنيده‌ايد. علي كريمي اگر بخواهد مي‌تواند هر كاري بكند و خود من خيلي دوست دارم كه علي كريمي آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما كمك خواهد كرد.

 

از طريق دوستان مشترك‌مان با هم صحبت كرده‌ايم و ان‌شاءالله در يكي دو روز آينده با علي جلسه مي‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهيم كرد و تصميم نهايي با باشگاه خواهد بود كه او به پرسپوليس بيايد يا نه اما من هنوز با او صحبتي نكرده‌ام و مطمئنم كه اين بازيكن بزرگ مي‌تواند به ما كمك كند. اميدوارم علي با بازگشت به تيم خودش، بتواند ناراحتي‌ را كه در چند ماه گذشته تجربه كرده است، جبران كند و با آمادگي كامل ناراحتي خود را از ياد ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)