مرجع خبری پرسپولیس : ما چند نفر پرسپولیسی(!) با ایجاد خبرگزاری اس ام اسی مستقل، از این پس خبرهای داغ باشگاه، اتفاقات داخل رختکن و اردوها را برای جانبداری  از اشخاص برایتان اس ام اس می کنیم. شما هم می توانید خبرهای سری خود را برای ما اس ام اس کنید تا پس از تایید آن در اختیار دیگران قرار بگیرد.


لازم به ذکر است هر روز 5 خبر از اخباری که بیشتر حجم حاشیه های پرسپولیس را به خود اختصاص می دهند منتشر می کنیم. با کمک شما بزودی همه اخبار فوتبال ایران را تحت پوشش قرار خواهید داد.

 

این دو خبر از طریق خط ایرانسل با پیش شماره 937 به همراه چند خبر دیگر طی چند روز گذشته برای خبرنگاران پرسپولیسی نویس زیادی ارسال شده است. خبرهای کذب و خنده داری که از موضع گیری های علی دایی علیه کاشانی خبر می دهند.

 

مجریان این برنامه که هدفی جز به حاشیه بردن دایی و پرسپولیس نداشته و ندارند در ابتدا گمان می کردند می توانند به راحتی به فعالیت های شوم خود ادامه دهند و دایی و پرسپولیس را به حاشیه بکشانند غافل از اینکه شهریار باهوش تر از این حرف ها بود و خیلی زود عوامل این اقدام را شناسایی کرد.


طی ماه های حضور علی دایی همواره یک لیدر در صف اول حاشیه های باشگاه پرسپولیس بوده و جالب اینکه این بوقچی جایگاه رفیعی در باشگاه پرسپولیس دارد و همیشه در ساختمان باشگاه حاضر است.


اس ام اس های لیدر و دوستانش حتی برای حبیب کاشانی هم ارسال شده اما متاسفانه موضع گیری از سوی شخص کاشانی و یا سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به این فرد تاکنون بوقوع نپیوسته است. جالب اینکه وی هفته گذشته خطاب به دایی گفته بود: «از کی تا بحال مهمان صاحبخانه را اخراج می کند؟» به این ترتیب ایشان خود را مالک و صاحب باشگاه پرسپولیس معرفی کرده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)