می خواستند ماجرای درگیری را ماستمالی کنند / آن لیدر یک مشت حواله ام کرد؛ کاشانی با برخی مسائل مدارا می کند / دست تک تک هواداران را می بوسم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه بر یک مقابل فولاد گفت: اگر حبیب کاشانی 10 درصد مرا دوست دارد با لیدرهای متخلف باشگاه برخورد قاطع کند.

علي دايي پس از برتري 3 بر يك برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فكر كنم نيمه اول بازي متعادلي بود اما در نيمه دوم ما موقعيت‌هاي بيشتري براي گلزني داشتيم. اين يكي از بازي‌هاي زيباي پرسپوليس در مدت حضور من در اين تيم بود. فولاد فوتبال را روي زمين خيلي خوب بازي مي‌كند اما امروز بازيكنان ما همدل و با هم بودند و فعل خواستن را خيلي خوب صرف كردند و خدا را شكر مي‌كنم كه به پيروزي رسيديم.

وي ادامه داد: با تمام مسائلي كه رخ داد و خيلي‌ها نمي‌خواستند ما موفق شويم خدا را شكر مي‌كنم كه بازيكنانم مردانگي نشان دادند و پيروز شديم. از هواداران نيز بايد تشكر كنم كه 94 دقيقه تيم‌شان را تشويق كردند.

 

امروز به غير از بردن كار ديگري نمي‌توانستيم انجام دهيم. مردم امروز بدون در نظر گرفتن منافع شخصي‌ فقط پرسپوليس را تشويق مي‌كنند و بازيكنان نيز با جان و دل بازي كردند. 3 امتياز با ارزش را گرفتيم كه خيلي سخت به دست مي‌آيد.

 

دايي گفت: خيلي‌ اتفاقات ديدم اما به جرأت مي‌گويم همواره سالم زندگي كرده‌ام و از هيچ‌كس جز خداي بزرگ نمي‌ترسم. من در مكتبي بزرگ شدم كه ترس معنا ندارد. در مكتبي بزرگ شدم كه وجدان دارم تا شب آرام سر بر روي بالين بگذارم و اگر كسي را اذيت كرده باشم نمي‌توانم شب راحت بخوابم. اين اتفاقات باد ملايم است. طوفان، پرسپوليس است.

وي ادامه داد: اين اتفاقات متأسفانه از هفته قبل آغاز شده است اما من به مجموعه پرسپوليس افتخار مي‌كنم كه با غيرت و تأسف بودند. براي اولين‌بار است كه به شدت به وجود خودم افتخار مي‌كنم. من اگر اعتقادم را زير پا بگذارم آن روز، روز مرگ من است.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه ليدر پرسپوليس او را كتك زده گفت: اين اتفاق افتاده و برخي مي‌خواهند آن را ماست‌مالي كنند اما واقعيت داردو در گذشته نيز ليدرها ايجاد مشكل كرده بودند. حيف پرسپوليس است كه با اين عظمت چند ليدر بخواهند براي آن تصميم‌گيري كنند. آن روز درگيري فيزيكي پيش آمدو من با كاشاني داشتم حرف مي‌زدم كه يك ليدر از پشت يك مشت حواله‌ام كرد. من از خيلي چيزها گذشت مي‌كنم اما مردم نمي‌گذرند و روي مسائل حساسيت دارند. مردم تيم خودشان را حمايت مي‌كنند. اين تيم، تيم مردم است و به من نيز لطف كوچكي دارند. امروز هواداران و عاشقان پرسپوليس را ديديد. دست تك‌تك آنها را مي‌بوسم اما برخي كه عده‌شان اندك است نمي‌خواهند پرسپوليس موفق شود.

دايي افزود: از كاشاني مي‌خواهم كه از اين موضوع گذشت نكند. من از هيچ كس نمي‌ترسم اما چرا يك ليدر بايد در باشگاه داد و فرياد كند و هركاري كه خواست انجام دهد. از كاشاني مي‌خواهم اگر فقط 10 درصد من را دوست دارد با ليدرهاي متخلف برخورد كند. آن ليدر امروز آمد عذرخواهي كرد و خيلي كلمات ديگر به كار برد اما من از مدير باشگاه مي‌خواهم كه با آنها برخورد كند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من روزي كه به پرسپوليس آمدم فقط به احترام كاشاني آمدم و اكنون چشم‌ انتظار تصميم‌گيري او در اين زمينه هستم.

دايي در مورد اينكه او از باشگاه خواسته ليدرها كنار تيم نباشند گفت: حرف‌هاي‌ بي‌اساسي است كه گفتند دايي گفته ليدرها در بوشهر و عربستان هم نباشند اما اين مسئله به من ربطي ندارد. من فقط گفتم ليدرها در هتلي كه ما هستيم نباشند. تيم من آرامش مي‌خواهد ليدر اسم بزرگي است و اكثر آنها با شرف هستند و مردم را براي تشويق تيم هماهنگ مي‌كنند اما برخي از آنها به دنبال منافع خود هستند.

سرمربي پرسپوليس در مورد شايعه حضور سه اتوبوس از اردبيل در تهران براي برخورد با ليدر خاطي گفت: اين ماجرا را قبل از بازي با سايپا نيز مطرح كردم. من اگر بخواهم 20 اتوبوس از اردبيل مي‌آورم. مردم اردبيل عاشقانه دوستم دارند. من جواني‌ام را در اردبيل سپري كرده‌ام و مي‌توانم بيش از يك ميليون نفر يا بيشتر آدم از اردبيل بياوريم و به اينكه اردبيلي‌ هستم افتخار مي‌كنم. اگر اين اتفاقرخ مي‌داد سكوها و راه‌پله‌هاي ورزشگاه هم پر مي‌شد. در ديدار با راه‌آهن در دقيقه 44 يك نفر ديگر را تشويق كردند و در دقيقه 85 عليه ما شعار دادند اما امروز 94 دقيقه تشويق شديم.

دايي ادامه داد:‌ ذوب‌آهن از چه دقايقي گل زد؟ ما در ليگ قهرمانان اروپا همراه بايرن مونيخ در دقيقه 90 به بعد دو گل از منچستر خورديم و باختيم. هوادار بايد تيمش را تشويق كند. به خدا، به ناموس زهرا قسم مي‌خورم از اينكه من را تشويق مي‌كنند ناراحت مي‌شوم. دست تك‌تك آنها را مي‌بوسم و از آنها مي‌خواهم من را تشويق نكنند.

وي در مورد پيامك‌هايي كه عليه او منتشر شده گفت: شكايت قانوني در اين زمينه كرده‌ايم و وكيلم از فردا پيگير اين ماجرا است. من از خيلي چيزها گذشت مي‌كنم اما اين بار پا روي دلم گذاشتم. باور كنيد بعد از باخت پرسپوليس راحت نمي‌خوابم و هزار مشكل براي من پيش مي‌آيد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه كاشاني با او همدل نيست و در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از او پرسيد، هنگامي كه افشين قطبي سرمربي پرسپوليس بود، حبيب كاشاني بيشتر با او همكاري مي‌كرد و حتي شيث را بلافاصله اخراج كرد، اما امروز مي‌بينيم كه حبيب كاشاني همچنان با شيث مدارا مي‌كند، آيا اين موضوع را قبول داريد؟ اظهار كرد : اين مسئله را قبول ندارم. كاشاني به من خيلي لطف داشته است. خيلي مسائل را خيلي از ما نمي‌دانيم و اين باعث مي‌شود طور ديگري قضاوت كنيم. من مشكلي با كاشاني نداشته و ندارم. اگر مشكلي باشد دو نفري آن را حل مي‌كنيم اما به نظرم كاشاني با برخي مسائل مدارا مي‌كند. من زمان را مقايسه نمي‌كنم شايد مسائل زماني چنين اقتضا مي‌كند. كاشاني مدير موفقي است و مديريتش از من بهتر است اما من از باشگاه و مديريتش مي‌خواهم تا تيم من در آرامش باشد و اين آرامش را براي بهتر كار كردن به من بدهند.

دايي در مورد ديدار با حريف عربستاني در ليگ قهرمانان آسيا گفت: خدا را شكر مي‌كنم قبل از ديدار با اين تيم بزرگ توانستيم برابر يك تيم بزرگ پيروز شويم. مي‌خواهيم در عربستان از فوتبال پرسپوليس و فوتبال ايران دفاع كنيم و گام اول را محكم برداريم تا براي صعود به اما و اگر نرسيم. من در سايپا با چند جوان و بچه‌ 18 ساله مقتدرانه صعود كردم و اين بار هم مي‌خواهم با پرسپوليس اينگونه باشيم. دو فيلم از بازي‌هاي الاتحاد عربستان را ديده‌ام و آنها را به خوبي آناليز كرده‌ايم. از امروز بيشتر به آن بازي فكر مي‌كنيم فقط در ديدار كه 2 بر صفر الاهلي را ديروز شكست داد فيلم مسابقه‌اش را نديديم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)