يك شنبه 22 دي:(14:20)

مرجع خبري پرسپوليس:در حالي كه رسانه‌هاي مختلف گمانه زني هاي زيادي درباره سرمربي جديد پرسپوليس انجام داده‌اند، اما “لوكا بوناچيچ” تنها گزينه‌ هيات مديره پرسپوليس است

. اين روزها نام مربياني چون فاتح تريم، برانكو ايوانكوويچ،‌سنول گونش، افشين قطبي و …. براي حضور در پرسپوليس مطرح شده اما مي‌توان براي هر يك از اين گزينه ها دلايلي آورد كه امكان حضورشان در ايران را به صفر نزديك مي‌كند، مثلا فاتح تريم كه سرمربي تيم ملي تركيه است و شايعه حضورش پرسپوليس به دروغ سيزده شبيه مي‌ماند. يا برانكو كه او هم بارها اعلام كرده فعلا نمي‌خواهد در آسيا مربيگري كند و عجيب از همه سنول گونش است كه آلترناتيو تمام مربيان استقلال و پرسپوليس در پنج سال اخير بوده و در تمام اين سال‌ها به غير از حضور يك روزه‌اش در تهران و بازديدش از ورزشگاه‌ آزادي كار ديگري انجام نداده است

با اين حال و در اين جنجال رسانه‌اي اعضاي هيات مديره پرسپوليس تنها بر روي يك گزينه تاكيد دارند و‌آن هم لوكا بوناچيچ است كه اين روزها در كرواسي مشغول آماده كردن خود براي سفر به تهران است و از طريق مدير برنامه‌هايش كه در حال حاضر در دبي حضور دارد در جريان مذاكرات با پرسپوليس قرار مي‌گيرد.

حسين هدايتي كه در انعقاد قرارداد با افشين قطبي هم ماموريت يافته بود كه وي را براي حضور دوباره در پرسپوليس ترغيب كند اين بار هم از طرف هيات مديره مامور شده كه به صورت مستقيم با مدير برنامه هاي بوناچيچ مذاكره كند و بمب خبري هدايتي هم كه از مدت‌ها پيش قولش را داده بود خبر توافق با بوناچيچ است.

حتي گفته مي‌شود توافق اصلي با بوناچيچ حاصل شده و تنها بر سر مبلغ قرارداد كه اختلاف ناچيزي است توافق ايجاد نشده و با حل اين موضوع لوكا به عنوان سرمربي جديد سرخ پوشان پايتخت معرفي مي‌شود.

حضور افشين پيرواني به عنوان دستيار اول لوكا هم در پرسپوليس قطعي شده و در صورتي كه بوناچيچ به عنوان سرمربي انتخاب شود، پيرواني هم با توجه به موضع اخيرش و حمايت از حضور يك مربي بزرگ خارجي حضورش را روي نيمكت پرسپوليس بيمه كرده است.

با اين حال وضعيت نعيم سعداوي در پرسپوليس هنوز مشخص نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)