یکشنبه 22 دی (18:45) 

مرجع خبری پرسپولیس : بازی با اسامی بزرگ در هیات مدیره پرسپولیس .. هدایتی لوکا را مثل قطبی سرمربی می‌کند

این روزها نام مربیانی چون فاتح تریم، برانکو ایوانکوویچ،‌سنول گونش، افشین قطبی و …. برای حضور در پرسپولیس مطرح

 شده اما می‌توان برای هر یک از این گزینه‌ها دلایلی آورد که امکان حضورشان در ایران را به صفر نزدیک می‌کند، مثلا فاتح تریم که سرمربی تیم ملی ترکیه است و شایعه حضورش پرسپولیس به دروغ سیزده شبیه می‌ماند. یا برانکو که او هم بارها اعلام کرده فعلا نمی‌خواهد در آسیا مربیگری کند و عجیب از همه سنول گونش است که آلترناتیو تمام مربیان استقلال و پرسپولیس در پنج سال اخیر بوده و در تمام این سال‌ها به غیر از حضور یک روزه‌اش در تهران و بازدیدش از ورزشگاه‌ آزادی کار دیگری انجام نداده است.

با این حال و در این جنجال رسانه‌ای اعضای هیات مدیره پرسپولیس تنها بر روی یک گزینه تاکید دارند و‌آن هم لوکا بوناچیچ است که این روزها در کرواسی مشغول آماده کردن خود برای سفر به تهران است و از طریق مدیر برنامه‌هایش که در حال حاضر در دبی حضور دارد در جریان مذاکرات با پرسپولیس قرار می‌گیرد.

حسین هدایتی که در انعقاد قرارداد با افشین قطبی هم ماموریت یافته بود که وی را برای حضور دوباره در پرسپولیس ترغیب کند این بار هم از طرف هیات مدیره مامور شده که به صورت مستقیم با مدیر برنامه‌های بوناچیچ مذاکره کند و بمب خبری هدایتی هم که از مدت‌ها پیش قولش را داده بود خبر توافق با بوناچیچ است.

حتی گفته می‌شود توافق اصلی با بوناچیچ حاصل شده و

تنها بر سر مبلغ قرارداد که اختلاف ناچیزی است توافق ایجاد نشده و با حل این موضوع لوکا به عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان پایتخت معرفی می‌شود.

حضور افشین پیروانی به عنوان دستیار اول لوکا هم در پرسپولیس قطعی شده و در صورتی که بوناچیچ به عنوان سرمربی انتخاب شود، پیروانی هم با توجه به موضع اخیرش و حمایت از حضور یک مربی بزرگ خارجی حضورش را روی نیمکت پرسپولیس بیمه کرده است.

اما با این تفاسیر موضع گیری‌مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس که حرف و حدیث بسیار زیادی بر سر انتخابش وجود دارد همانند اظهارات برخی مدیران پرسپولیس قبل از برکناری مصطفوی که به شدت این خبر را رد می کردند حالا هم با سیاست فرافکنی در درجه اول از ارائه هرگونه خبر صحیح و موثقی خودداری می‌کنند و مدعی می‌شود:” قصد برکناری و تغییر در کادر فنی پرسپولیس را ندارد.”

وی در ادامه می‌گوید:” بحث نبودن و یا برکناری کادرفنی مطرح نیست و تنها می‌خواهیم این کادر را تقویت کنیم که قطعا این کار با تعامل کادر فنی فعلی و رضایت آنها انجام خواهد شد.”

منابع موثق خبری و نزدیک به هیات مدیره پرسپولیس مدعی شدند پس از جلسه روز شنبه هفته آتی هیات مدیره پرسپولیس سرنوشت کادر فنی مشخص خواهد شد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)