دوشنبه 23 دی (11:20)

مرجع خبری پرسپولیس: انصاري فرد: فردي را مي آوريم كه با پيرواني كار كند

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اگر قرار بر تغيير وتحول باشد،مربي اي را مي آوريم كه با پيرواني كار كند.

عباس انصاري فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نه به بوناچيچ پيغام داده ام و نه با او صحبت كرده ام. تا زماني كه با

 مربيان كنوني صحبت نكنم درباره وضيعت مربيگري حرف نخواهم زد.
وي ادامه داد: اگر تصميم گرفتيم سرمربي جديد بياوريم و او پيرواني را نخواهد در آن موقع تصميم مي گيريم، ولي مطمئن باشيد فردي را خواهيم آورد كه حتما با پيرواني كار كند.
انصاري فرد خاطرنشان كرد: امروز به كادر فني گفتم برويد و با قدرت كار خود را ادامه دهيد. به هيچ عنوان به مسائل حاشيه اي گوش ندهيد. اگر قرار باشد تغييراتي انجام شود خودم آن را به رسانه هاي گروهي مي گويم. لازم نيست حرف و حديث هايي از سوي برخي براي گمراه كردن هواداران مطرح شود.
انصاري فرد ياد آور شد: در چند روز آينده جلسه اي با كادر فني بر گزار و در مورد مسائل مختلف با آنها صحبت خواهم كرد. اگر قرار شد تصميمي بگيرم آن موقع به اطلاع مردم مي رسانم.
وي افزود: حضور به عنوان مديرعامل پرسپوليس آزمايشي است كه خداوند براي من در نظر گرفته است. از علي آبادي و هيئت مديره تشكر مي كنم كه به من اعتماد كردند.
انصاري فرد تاكيد كرد: هواداران ما عمدتا جوانان هستند. اين مسئله براي من كاملا روشن است. ما بايد اسباب شادي آنها را فراهم كنيم.
انصاري فرد درباره اجازه گرفتن از پيشكسوتان پرسپوليس گفت: از تمام پيشكسوتان و مديران قبلي رخصت گرفتم و با آنها دقايقي گفت و گو كردم. اميدوارم با تعاملي كه با سازمان تربيت بدني، كادر فني و هيئت مديره دارم؛ بتوانم به ورزش ايران خدمت كنم اما نبايد فراموش كرد پرسپوليس فقط در فوتبال خلاصه نمي شود. رشته هاي ديگر نيز بايد در اين باشگاه رونق پيدا كند.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: با توانايي‌هاي كه دارم و با كمك دوستان در آخر فصل نمي گويم مشكلات مالي داشتيم. با قدرت به كارم ادامه مي دهم تا به نتيجه برسم. اميدوارم بتوانم منشاء خدمت در پرسپوليس باشم. در اين راه نياز به كمك خيلي ها دارم.

انصاري فرد در خصوص سابقه‌ي مديريتي اش در پرسپوليس و حرف و حديث هايي كه در اين باره مطرح است، گفت: قصد دارم به طور مفصل در اين باره بعدا صحبت كنم و حرف هاي زيادي براي آن دارم، فكر نمي كنم اين كه گفته مي شود هنوز برخي چك هاي من در زمان مديريتم در باشگاه پر سپوليس در دست برخي افراد است، صحت داشته باشد.

وي افزود: بنده با اشراف كامل به اوضاع و احوال و همچنين مشكلات مالي پرسپوليس به اين تيم آمده‌ام و اين آگاهي ايجاب مي كند كه بعدا هيچ بهانه و توجيهي براي عدم موفقيتم در پرسپوليس نداشته باشم.

وي افزود: من وقتي مديريت در باشگاه پرسپوليس را قبول كردم در چند ماه اخير هم نسبت به تمام جوانب و اوضاع اين باشگاه واقف بودم و همه‌ي شرايط را مي دانستم لذا با اطلاعات از آن مسووليت فعلي را قبول كردم.

انصاري فرد گفت: تاكنون در دو مقطع مختلف مديريت پرسپوليس را برعهده داشتم اما همه‌ي مردم و هواداران بدانند كه نه تنها اوضاع مالي فعلي باشگاه بهتر از آن زمان است بلكه تمامي شرايط اين بار فرق مي كند و من مي خواهم مديريت بهتري در اين باشگاه داشته باشم، بدون شك براي هدايت بهتر آن به عنوان مدير جديد برنامه هاي خاصي دارم.

انصاري فرد همچنين درباره‌ي مشخص شدن وضعيت اسپانسر باشگاه و همچنين تغيير و تحولات در كادر اداري اين باشگاه گفت: هنوز در اين رابطه تصميم خاصي نگرفته ايم و آن را به پس از جلسه‌ي معارفه‌ام موكول كرده‌ام.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)