مرجع خبری پرسپولیس : دو نفر از دوپینگی‌های جدید فوتبال ایران، با تستی که بعد از دربی 73 داده بودند دوپینگی شناخته شده‌اند.

فدراسیون فوتبال اخیرا اعلام کرده که سه فوتبالیست لیگ برتری دوپینگ کرده‌اند. طبق اخبار، این بازیکنان در تیم های مطرح پایتخت بازی می‌کنند و نکته جالب توجهی که اخیرا مشخص شده این است که دو نفر از آن‌ها، بعد از دربی 73 تست دوپینگ داده بودند که همان نمونه‌ها مثبت درآمده است.

با این حساب دو نفر از بازیکنانی که در دربی 73 برای استقلال بازی کردند، دوپینگی بوده‌اند. دربی 73 همان مسابقه‌ای بود که پرسپولیس در آن با نتیجه 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و پس از آن حمید استیلی از سرمربیگری پرسپولیس کنار کشید.

این بازی در پایان نود دقیقه بدون گل مساوی شد و استقلالی ها در وقت اضافه با سه گل به برتری رسیدند.

اخیرا هم یکی از مربیان لیگ برتری اعلام کرده ماده ای که 3 بازیکن لیگ برتری را دوپینگی کرده، ماده ای است که در پودرها و مکمل های موجود در بازار ایران وجود دارد و اگر قرار باشد براساس این ماده بازیکنان را محروم کنند، باید کل فوتبال ایران را محروم کنند!

اما احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال حرف های این مربی را غیر کارشناسانه دانسته و گفته که این ماده از سه سال گذشته تا به حال در لیست مواد ممنوعه بوده و فدراسیون از بازیکنان زیادی تست گرفته اما آن ها در سلامت کامل، مشغول فعالیت خود هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)