درخواست افندی برای تمدید قرارداد کریمی

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت : برخلاف شایعاتی كه منتشرشده است، با مدیرعامل این باشگاه اختلافی نداشته و در كنار وی برای موفقیت پرسپولیس تلاش می كنند.

 

جمشید زارع گفت: ما دركنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می كنیم ومی خواهیم این تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم. همیشه در كارها اختلاف سلیقه وجود دارد، اما این اختلاف ها به سود پرسپولیس خواهد بود.

 

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اطمینان داشته باشید تا روزی كه محمد رویانیان در پرسپولیس حضور دارد من هم در این تیم می مانم.

می دانم كه این شایعات توسط چه كسی مطرح می شود و با او برخورد خواهم كرد.

 

* دنیزلی در پرسپولیس می ماند

زارع بااشاره به وضعیت مصطفی دنیزلی تصریح كرد: به طور حتم با توجه به قراردادی كه با این مربی داریم او فصل آینده نیز در پرسپولیس حضور خواهد داشت. هر روز با این مربی در تماس هستیم و تاكنون حتی یك بار هم حرفی از جدایی نزده و حتی برای شروع فصل آینده بسیار با انگیزه است.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و ما به هیچ گزینه دیگری فكر نمی كنیم.

 

* دنیزلی، كریمی را می خواهد

زارع در خصوص وضعیت علی كریمی گفت: دنیزلی در جده در جلسه ای كه با من و علی كریمی داشت از باشگاه در خواست تمدید قرارداد این بازیكن را كرد.

 

* لیست مازاد پرسپولیس تا چند روز دیگر اعلام می شود

زارع خاطرنشان كرد: لیست مازاد پرسپولیس ظرف چند روز آینده از سوی دنیزلی و توسط رویانیان اعلام می شود. به هواداران قول می دهیم فصل آینده پرسپولیس قدرتمندی را بسازیم تا آنها از دیدن بازی های تیم لذت ببرند.

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درخصوص جذب بازیكنان جدید گفت: ‌در این رابطه بی اطلاع هستم و باید از رویانیان سئوال كنید. وی درخصوص احتمال حضور افشین پیروانی به جای محسن عاشوری در كادرفنی پرسپولیس نیز اظهار بی اطلاعی كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)