مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد شایعات مربوط به رفتن دنیزلی از این باشگاه گفت: در مدتی كه مصطفی دنیزلی در این باشگاه به فعالیت اشتغال دارد، تاكنون از او بدقولی ندیده ام .

محمد رویانیان ضمن تكذیب شایعات مربوط به رفتن دنیزلی از باشگاه پرسپولیس به منظور تصدی مربیگری تیم بشیكتاش گفت: دنیزلی یك مربی حرفه ای است كه مقید به انجام قولش است ومن تاكنون هیچ بدقولی ازاین مربی در مدت حضورش در ایران ندیده ام.

این مربی یكسال دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و تا پایان فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره چگونگی عقد قرارداد با بازیكنان جدیدبرای فصل آینده اظهار داشت: هر بازیكنی را كه دنیزلی بخواهد به خدمت خواهیم گرفت.

رویانیان كه به همراه محمد عباسی وزیرورزش وجوانان ایران ومدیران عامل باشگاه های استقلال وسپاهان برای دیدار با ملی پوشان فوتبال ایران كه اردوی خود را در كمپ بشیكتاش استانبول دایر كرده اند به این شهر سفركرده بود در خلال این دیدار با كریمی در خصوص مسائل مختلف به بحث و گفت وگو پرداخت.

كریمی پیش از این در گفت وگو یی عنوان كرده بود كه در خصوص حضورش در تیم پرسپولیس پس از دیدار با تیم ازبكستان ابراز نظر خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)