مذاکره با آودوکیچ ادامه دارد / با ادینیو مذاکره نکردیم

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان مي‌گويد دنيزلي به درخواست او در تركيه مانده است.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره انتشار فهرست بازيكناني كه فصل آينده جايي در پرسپوليس ندارند، اظهار كرد: دنيزلي براي فصل آينده يك فهرست 14 نفري از بازيكنان مورد نظر خود را به باشگاه داده بود و 10 بازيكني كه روز گذشته از طريق سايت باشگاه اعلام شد در پرسپوليس مي‌مانند، با تصميم باشگاه از ميان آن تعداد انتخاب شده‌اند.

 

 

وي ادامه داد: من از دو هفته‌ پيش تيم خود را بسته بودم، اما بعضي از بازيكنان خسته بودند و بعضي ديگر هم در اردوي تيم ملي بودند، به همين خاطر هنوز وقت نشد كه قرارداد آن‌ها را به طور رسمي ثبت كنيم. بي‌تعارف مي‌گويم كه 10 روز قبل تيم ما براي فصل بعد با هماهنگي دنيزلي نهايي شده بود.

 

رويانيان با اشاره به انتظاراتش از بازيكنان جديدي كه به پرسپوليس اضافه مي‌شوند گفت: ما براي فصل جديد شرايطي داريم كه اين شرايط را به همه بازيكنان جديد مي‌گويم. همه بايد همدلي و و انسجام و همبستگي داشته باشند و به هم احترام بگذارند. بازيكنان بايد اخلاق اسلامي داشته باشند و براي فصل بعد شخصيت قهرماني داشته باشند. بايد به من قول بدهند كه در طول فصل اتحاد خود را حفظ كنند و از نام پرسپوليس دفاع كنند. براي ما بازيكني كه اقتدار و غيرت نداشته باشد به هيچ دردي نمي‌خورد.

 

رويانيان درباره زمان بازگشت دنيزلي به تهران گفت: تعجب مي‌كنم كه چطور برخي رسانه‌ها گفته اند دنيزلي ناراحت بوده و به ايران نيامده است. وقتي در تركيه بودم، با دنيزلي ديدار كردم و خودم به او اصرار كردم كه بيشتر در تركيه بماند، چرا كه ما صحبت‌هاي خود را در آنجا با هم انجام داده بوديم و با توجه به شرايط خانوادگي دنيزلي، من از او خواستم بيشتر در تركيه بماند كه او هم از من خيلي تشكر كرد.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره شايعه‌هايي كه مبني بر ناراحتي او از عملكرد زارع قائم مقام اين باشگاه و رفتن او از اين باشگاه به گوش مي‌رسد، اظهار كرد: به نظر من مسئولان باشگاه بايد در فصل جديد شيوه خود را تغيير دهند. در سالي كه گذشت ما هم در تيم و هم در باشگاه مشكلات زيادي داشتيم. زارع همكار بسيار قديمي و با سابقه من است و در اين مدت زحمات زيادي براي باشگاه كشيد اما معتقدم كادر مديريتي باشگاه براي فصل بعد بايد بهتر كار كند و همه افراد هم اين توانايي را دارند.

 

محمد رويانيان درباره احتمال رفتن آودوكيچ به مس كرمان هم،‌ گفت: مذاكرات ما با آودوكيچ همچنان ادامه دارد. قبل از اين كه اين بازيكن براي تعطيلات به كشورش برود، خود من به او گفتم كه تو در پرسپوليس ماندني هستي و ما تو را مي‌خواهيم، اما تعجب مي‌كنم كه چطور برخي از روزنامه‌‌ها صحبت‌هاي ديگري به نقل از او منتشر كردند. روز گذشته من با مدير برنامه‌هاي آودوكيچ صحبت كردم و مذاكرات ما هنوز ادامه دارد.

 

وي همچنين درباره احتمال حضور خلعتبري در پرسپوليس هم گفت: او به ما تعهد داده كه در ايران فقط براي پرسپوليس بازي مي‌كند و منتظر هستيم وضعيت او مشخص شود. همه كارهاي لازم را براي آمدن او انجام داده‌ايم و حتي از طريق خانواده خلعتبري با او مذاكره كرده‌ايم. خودم در دوبي شخصا با او صحبت كردم، البته خلتعبري به من خيلي احترام گذاشت و ما منتظريم تصميم خود را بگيرد. ضمن اينكه ما با ادينيو و شجاع خليل زاده هيچ مذاكره‌اي انجام نداده‌ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)