مرجع خبری پرسپولیس : نماینده تام الاختیار علی دایی انتساب فهرست نفرات پرسپولیس برای فصل آینده که سه‌‌شنبه توسط دنیزلی مطرح شده را به دایی کذب محض و یک تهمت بزرگ دانست.

 

بهمن دهقان در مورد ارتباط دادن فهرست نفرات اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس به علی دایی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مسئله کذب محض بود و یک تهمت است.

 

کسی که این مطالب را عنوان می‌کند شجاعت داشته، بیاید خود را معرفی کرده و حرف‌هایش را ثابت کند.

 

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس مدیران کار بلدی دارد و مربی بزرگی همچون دنیزلی در راس کادرفنی آن ایستاده است که با بیان این مطالب همه مجموعه پرسپولیس و زحمات مدیران آن تحت الشعاع قرار می‌گیرد. ضمن اینکه نزدیکان دنیزلی، با بیان این موضوع، تنها ایشان را زیر سوال می‌برند.

 

نماینده تام الاختیار علی دایی اضافه کرد: آقایان مغرض و معلوم الحال در فصل نقل و انتقالات با بیان این مسائل بازار شایعات را داغ‌تر می‌کنند و هدف‌شان کاملا معلوم است. آنها با این شایعات هدفی جز ضربه زدن به پرسپولیس و گرفتن ماهی از این آب گل آلود ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده به هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال توصیه می‌کنم، این موضوع را به شکل ریشه‌ای پیگیری کنند زیرا مشخص می‌شود منافع چه کسانی به خطر افتاده که امروز این اخبار و مطالب را بیان می‌کنند. هدف این هیئت پاکسازی فوتبال است و پیگیری این مسئله خیلی از چیزها را روشن می‌کند.

 

دهقان با اشاره به اینکه اولویت کاری علی دایی در تیم ملی یا تیم‌های باشگاهی صداقت، شفافیت و استقلال کاری است، افزود: علی دایی بزرگ بوده و هست و آقایان نمی‌توانند با بیان این مسائل وی را کوچک کنند.

 

وی در مورد کدورت بین دایی با برخی از بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: نزدیکان دایی و کریمی از جمله آقای امیر مهریزی می‌توانند به ارتباط خوب آنها شهادت دهند. ضمن اینکه پیش از حضور کریمی در شالکه، این بازیکن با دایی برای حضور در این تیم آلمانی مشورت کرده و دایی هم برای وی آرزوی موفقیت کرده و اعلام کرد هرکمکی که از دستش برآید، انجام می‌دهد. در زمان تصادف دایی هم نصرتی بارها با ایشان تماس گرفت و کاظمیان هم به همراه پدر و مادرش بارها به عیادت وی آمدند.

 

نماینده تام الاختیار علی دایی در پایان در مورد تیم آینده دایی گفت: ایشان چندین پیشنهاد خوب داخلی و خارجی داشته و دارد اما با توجه به اتفاقات سال‌های اخیر، ایشان قصد دارد با دقت بیشتری تیم آینده‌اش را انتخاب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)