مرجع خبری پرپسولیس : این احتمال به صورت جدی وجود دارد که محمد فنایی با تصمیم اصفهانیان جانشین حسین عسگری در کمیته داوران شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با حضور فریدون اصفهانیان در کمیته داوران فدراسیون فوتبال و خداحافظی مهدی تاج از ریاست این کمیته، جایگاه حسین عسگری هم به شدت به خطر افتاده است. 

 

اصفهانیان رابطه چندان مناسبی با عسگری ندارد و البته اعتراضات پیاپی تیم های لیگ برتری از ادبیات و عملکرد عسگری در کمیته داوران هم مزید بر علت شده است تا نایب رئیس کمیته داوران خطر برکناری را بیشتر از همیشه احساس کند.

 

اصفهانیان این روزها محمد فنایی، رضا غیاثی، اسماعیل صفیری و مسعود مرادی را برای هیئت رئیسه کمیته داوران پیشنهاد داده تا با تایید مسئولان بلند پایه فدراسیون فوتبال، حسین عسگری نخستین عنوان خود یعنی «نایب رئیس کمیته داوران» را از دست بدهد.

 

حالا هیئت رئیسه می خواهد دپارتمان را هم زیر نظر داشته باشد و البته حسین عسگری حاضر به همکاری با اعضای جدید هیئت رئیسه ، به خصوص مسعود مرادی نیست، به همین خاطر شنیده می شود که او پس از معرفی رسمی اعضای جدید از سمت خود استعفا خواهد کرد.

 

ظاهرا با برنامه ریزی اصفهانیان، پست نایب رئیس کمیته داوران به “محمد فنایی” می رسد و “مسعود مرادی” هم رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران خواهد شد.

 

البته رضا غیاثی تمایل چندانی به همکاری با کمیته داوران بدون عسگری ندارد و به جای او نام هایی چون حیدر شکور، مسعود فلاح و خداداد افشاریان مطرح می شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)