پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بامداد امروز در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسولیس محمد رویانیان دقایقی پیش در گفتگو با برنامه نود در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کرد. مهم ترین بخش های صحبت های وی را مرور می کنید:

 

* امیدوارم آقای انصاری فرد و خانم ایشان که تصادف کرده اند سلامت پیدا کنند.

 

* آقای کاظمیان حرف های درستی نزده و باید در اعلام اسرار دقت بیشتری کند . این کارش اشتباه بود.

 

* در حال حاضر تنها 3 -4 تیم لیگ برتری سرمربی خود را شناخته اند و پرسپولیس هم مثل بقیه است. سپاهان که مربی اش مشخص نیست و استقلال هم حرف و حدیث هایی دارد. ما باید حداکثر استفاده از زمان را بکنیم و البته نباید وقت را تلف کنیم و به موقع اردو و بدنسازی خود را آغاز کنیم اما اجازه می خواهم که دقت لازم را در دقایق باقی مانده انجام دهیم. قطعا ما دیرتر از بقیه تیم ها مربی خود را معرفی نمی کنیم.

 

* این دفعه دوستان هیئت مدیره تصمیم گرفتند اولا مربی ما در اولویت اول ایرانی باشد و دوما پرسپولیسی باشد. این انتخاب ما را محدود می کند. من چون می خواهم همراهی کنم تا آنجا که توانستم به این خواسته عمل کردم . اما اگر به گزینه ای رسیدم که بهترین است قطعا از این محدودیت عبور می کنم. علاوه بر آقای مایلی کهن و درخشان علی دایی هم در گزینه های ما هست. درست است ایشان با من مشکل دارد اما اختلاف نظر من با آقای دایی دلیلی بر ملاحظه و یا تصمیم گیری من نیست چون من برای پرسپولیس تصمیم می گیرم نه خودم.

 

* اگر قرار باشد فردا یا هر روزی با آقای دایی مذاکره کنم حتما قبلش با باشگاه راه آهن صحبت می کنم و نمی دانم این چه حرفی است که آقای رئیسی کیا می  زند و من هم حوصله ندارم جواب همه را بدهم. من درست قبل از امضای قراداد دایی با راه آهن پیشنهاد خود را به آقای دایی رساندم. بعد از آن هم در صحبت هایی که به وسیله رابطین بین ما رد و بدل شد قرار شد اگر مذاکره کنیم قبلش با باشگاه راه آهن صحبت کنیم ، اگر شد شد ، نشد هم نشد این که دیگر انقدر تفسیر و اتهام ندارد ، من متاسفم.

 

* واقعیتی در پرسپولیس وجود دارد و اینکه پیشکسوتان و افراد نامی فوتبال ایران پرسپولیسی هستند. خود شما هر وقت می خواهید نظرسنجی بهترین ها بگذارید علی رغم میل باطنی 5 – 6 تا پرسپولیسی را ردیف می کنید. این را باید بپذیریم و من نمی توانم حقیقت با بپوشانم. مسئله آقای مهدوی کیا چند ماه بر کشور سایه افکنده و این بزرگی پرسپولیس را نشان می دهد.

 

* ما 4 تا مربی در این سال ها با نظر آقایان کمیته فنی انتخاب کردیم(استیلی ، دنیزلی ، مانوئل ، یحیی) همه زیر سوالشان بردند ، وای به حال اینکه من خودم انتخاب کنم.

 

* حالا کمیته فنی ما به کنار که محدودیت های خاص خودش را دارد ، کمیته آقای فردوسی پور که از همه قوی تر است. بلافاصله پس از اینکه ما باختیم و یک جام را از دست دادیم نظرسنجی گذاشتید و هرچی استقلالی بود به مدیریت رای دادند.

 

* نیم نگاهی به آقای کرانچار هم داریم و منتظریم ببینیم وضعیت او با سپاهان چه می شود. امیدوارم این صحبت ما باعث بازارگرمی او نشود و پول بیشتری از اصفهانی ها نخواهد ، و نظر سپاهان هم برای ما مهم است.

 

* اینکه هیئت مدیره می گوید مربی ایرانی و من دنبال خارجی هستم نشانه اختلاف نیست و وضعیت هیئت مدیره ما خوب است. اما دولت با ما خوب نیست. آقای بقایی صحبت کردند و گفتند حکم ماموریت من برای ستاد سوخت تمام شده و ربطی به پرسپولیس ندارد. من واقعا نمی دانم بر اساس چه فرمولی این حکم را جدا می کنند.  من حتما ادامه می دهم تا ببینم آقایان چه می گویند.

 

* من همزمان با تیم های دیگر مربی را انتخاب می کنم. باید کاری کنم که همزمان با بقیه باشگاهها مربی ام را انتخاب کنم.اکثر بازیکنان را می خواهیم و به آنها هم اعلام کرده ایم. ممکن است 3،4 جابجایی داشته باشیم.مهدوی کیا تشریف برد. کریمی هم تشریف برد اما باید صحبت کنیم تا برگردد.

* مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا با با برانکو ایوانکوویچ مذاکره داشته است یا نه اظهار داشت: من یک چیزی صادقانه به شما بگویم چون باید راستش را به مردم بگوییم. جهت گیری مسئولان ورزش این است که مربیان ایرانی بیاوریم مگر اینکه ضرورت ایجاد کند. ما هم با ایرانی ها صحبت می کنیم اگر به توافق نرسیدیم ضرورت ایجاد می کنم سراغ خارجی برویم. با کرانچار صحبت کرده ایم و  با برانکو هم صحبت هایی شده است و نیم نگاهی به این ها هم داریم.

* وی درباره بحث تغییر سعید شیرینی برای فصل آتی گفت: ایشان در فصل گذشته سرپرست بودند اما برای فصل آتی تغییرات زیادی در کادرفنی تیم خواهیم داشت.

* رویانیان درباره اظهارات جواد کاظمیان گفت:کاظمیان حرفش درست نیست.او یک رفتار غیرحرفه ای کرده است.من به او گفتم از نظر باشگاه استحقاق گرفتن این پول را نداری.به دلیل مسائلی که پیش آمد او به شکل درستی به تراکتور نرفت.کاظمیان جزو بازیکنان با ارزش بوده است و چند سال برای پرسپولیس زحمت کشیده است الان هم احترام می گذاریم اما اگر قرار باشد یک طرفه بیان شود به نظرم برای چیزهای دیگری است. در هر صورت اگر حقش باشد ما در خدمتش هستیم ضمن اینکه ما مشکل مالی هم داریم.

* مدیر عامل پرسپولیس درباره اینکه دفتر نمایندگی پرسپویلس در استکهلم  چه کمکی به باشگاه می کند گفت: تشخیص من است.به شما چه ربطی دارد. وی که در این قسمت برنامه عصبانی شده بود ادامه داد:من بازیکنان را 30 درصد در زمان دنیزلی به دلیل لطمه ای که به پرسپولیس زدند جریمه کردم و به هیچ کدام آن ها یک قران ندادم. با این نتایجی که گرفتند باید برخورد کنیم.این حق باشگاه است.کاظمیان برای باشگاه چه کرد.این آقایانی که پرسپولیس را نابود کردند و پرسپولیس را دوازدهم کردند حقشان برخورد است.والله جریمه کردم.این بازیکنان فصل قبل مستحق جریمه بودند.حق باشگاه و هوادار است.همین فصل حق هواداران است که این نتیجه را بگیریم. درباره بازیکنان بزرگی که این فصل گرفتیم و نتیجه نگرفتند هم اگر جریمه کنیم این حق ماست.

 

* وی درباره اینکه چرا طلب تیم های پایه و کشتی را نمی دهد اما می رود تیم کانوپولو تشکیل می دهد و دانشگاه می زند گفت: کدام تیم پایه؟ ما اصلا تیم پایه درستی نداریم. من زمانی که به این باشگاه آمدم یک برگ کپی قرارداد پایه در آن نبوده. تیم های پایه ما که قبلا از مردم پول می گرفتند. من باید این تیم ها را ویران می کردم اما الان دارم کج دار و مریز با اینها رفتار می کنم تا آکادمی خودمان که تشکیل شده است راه بیفتد و نتایج آن را در فصل جدید ببینید. جراحی کردن یک مقدار خونریزی دارد و یک پزشک اگر از خون بترسد به جایی نمی رسد.

* مدیر عامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش عادل فردوسی پور که امسال چقدر درآمدزایی کرد گفت:اینجوری گزارش می دهند؟ این سوال بدی است.

* وی درباره اینکه فعلا که سرمربی مشخص نیست چگونه بازیکن می گیرد گفت:مربی ما گل محمدی بوده است.با او برنامه فصل بعد را هم بسته بودیم.آنهایی که کاندیدا صحبت کردیم و کمیته فنی دیدیم نظرشان با گل محمدی یکی است.شجاع خلیل زاده،یونس شاکری،یعقوب کریمی و عباس زاده مهاجم نساجی را گرفتیم.همه این نفرات را گل محمدی تایید کرد.البته باشگاه هم اصول دارد و اینطور نیست که همه چیز دست مربی باشد و نتواند بازیکن جذب کند. همه جای دنیا همین است و اگر یک باشگاهی وسط فصل مربی اش را عوض کند مربی جدید نمی تواند بگوید من هیچ کدام از بازیکنان را نگرفته ام.

* مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه قنبرزاده،مدیرعامل نفت تهران گفته باشگاه پرسپولیس در مذاکره باکریمی تخلف کرده است و او قرارداد سه ساله دارد اظهار داشت:کریمی قرارداد دو ساله دارد  و  گفته شاهد هم دارد و می تواند در کمیته انضباطی اثبات کند و ما با تیم نفت این قضیه را داریم دوستانه حل می کنیم.

* وی درباره اینکه قنبرزاده گفته است کریمی را جریمه می کند گفت:جریمه کند اشکالی ندارد.

* رویانیان درباره اینکه آیا امسال هم به بازیکنان پورشه می دهد گفت:ما چیزی قبلا ندادیم.هر کسی گفته  خلاف شرع گفته است.

 

* مدیرعامل پرسپولیس در پایان در مورد اول شدن پرسپولیس در نظرسنجی برنامه گفت الحمدلله این بزرگی هواداران پرسپولیس است که در هر شرایطی تیمشان را تنها نمی گذارند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)