پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره پیوستن امید عالیشاه به این تیم توضیحاتی داد.

حسین قدوسی با اشاره به مصاحبه سرپرست راه‌آهن، اظهار کرد: کیفیت و عملکرد امید عالیشاه به عنوان یک بازیکن جوان که پدیده لیگ در دو سال اخیر بوده مشخص است. بر اساس آمارها او یکی از موثرترین بازیکنان راه‌آهن بوده و با اعتمادی که سرمربی این تیم به او داشته توانسته خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کند و به تیم ملی هم دعوت شود.

وی ادامه داد: تا جایی که ما می‌دانیم دوستان در باشگاه راه‌آهن اصرار فراوانی برای تمدید قرارداد او داشتند. در عین حال عنوان کردند که این بازیکن را نمی خواستند. البته ما کاری به این موضوع نداریم و عالیشاه در این فصل در لیست سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است .

قدوسی گفت: امیدواریم عالیشاه که 21 سال سن دارد، قراردادش به عنوان قرارداد حرفه‌ای ثبت نشده باشد، چرا که اگر این بازیکن که فصل گذشته سهمیه زیر 21 سال بوده در لیست بزرگسالان یا زیر 23 سال نامش رد شده باشد به عنوان سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود.

وی همچنین درباره قاسم دهنوی گفت: این بازیکن به علت قرارداد بستن با دو باشگاه تخلف کرده و باید پاسخگو باشد. در قانون هم پیش‌بینی شده که در چنین مواقعی چه تصمیمی گرفته شود. او به پرسپولیس خسارت وارد کرده است و باید به قراردادش پایبند باشد. این موضوع که او گفته است پرسپولیسی‌ها در قراردادم دست برده‌اند، اتهام جدیدی است که تنها مشکلات خودش را پیچیده‌تر می‌کند. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال یک بار با بازیکنانی که با دو تیم قرارداد می‌بندند و به خودشان اجازه می‌دهند بین دو باشگاه اختلافات عمیقی ایجاد کنند، برخورد کند دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)