چهارشنبه 9 بهمن (11:27)

مرجع خبری پرسپولیس : عابدینی قسم خورد که این حرف ها را نزده و جملاتش را تحریف کردند .

ساعاتی پس از انتشار مصاحبه جنجالی امیر عابدینی با یکی از روزنامه های ورزشی که در آن مدیر پیشین پرسپولیس خاطراتی از خیانت چند ستاره اسمی پرسپولیس  سخن گفته بود ، حمید درخشان سرمربی وقت تیک که متهم به دریافت رشوه از تیمی عربی شده بود ادعا کرد مصاحبه عابدینی را تحریف کرده اند.
عابدینی در مصاحبه اش آورده بود عابدزاده در یکی از بازی های سال 1374 چون پاداش کمی گرفته بود در بازی ، دو گل بد خورد. او مجتبی محرمی را هم متهم به کم کاری در زمین کرد و دلیل این اتفاقات را تحریک از سوی حمید درخشان دانسته بود که انگار از تیمی قطری برای این کار رشوه گرفته بوده است.
در واکنش به این ادعا درخشان  می‌گوید:« عابدینی زنگ زد و گفت حرفهایش تحریف شده است. من از روزنامه ای که این مطلب را نوشته شکایت می کنم. »
این درحالی است که مصاحبه با عابدینی به این دلیل انجام شده بود که او می خواسته درباره دلایل اختلافات عابدزاده و درخشان که هفته قبل رسانه ای شده بود سخن بگوید. پس از چاپ مصاحبه اما وقتی تیتر انتخابی مصاحبه خیلی تند بود ، مدیر پیشین پرسپولیس با درخشان تماس می گیرد و می گوید چنین تیتری را در حرف هایش نگفته است و حرفهای او را کوتاه کرده اند و این اصلاح مطالب باعث شده که چنین مطلب افشاگرانه تندی چاپ شود. البته درخشان معتقد است هیچ کدام از جملات را عابدینی نگفته است؛«امکان ندارد. عابدینی برای من قسم خورد و من حرف او را قبول دارم.»

او در پاسخ به این سئوال که چطور یک خبرنگار جوان خانم می توانسته این قدر اطلاعات ریز و جزئی درباره اتفاقاتی که 12 سال قبل افتاده ، زمانی که احتمالا خبرنگار مورد نظر نوجان یا خردسال بوده است ، داشته باشد ، می گوید:« حتما بزرگترهای روزنامه یادشده این مطالب را به مصاحبه عابدینی اضافه کرده اند. برای خود من هم عجیب است که چطور یک خبرنگار جوان از روزهایی نوشته که هنوز شاید یک بازی فوتبال کامل را هم تماشا نکرده بوده.»
اما آیا آن زمان اختلافی میان حمید درخشان و عابدینی بوده است؟؛« نه به قرآن اگر اختلافی بود که او دوباره من را مربی تیمش نمی کرد. پس ما با هم اختلافی نداشتیم که بعدها هم مربی تیمش شدم.»
حرف های جنجالی عابدینی درست در روزی چاپ شد که دیگر روزنامه ورزشی از درخشان تیتر کرده بود قرار است مربی پرسپولیس شود؛« اتفاقا آن تیتر هم دروغ بود. حتی در مطلب هم آورده بودند یکی از دوستانم این حرف را زده است نه خود من. من با انصاری فرد جلسه داشتم و مفصل با هم حرف زدیم ولی حرف ما درباره تیم های پایه باشگاه بود و حرفی درباره تیم بزرگسالان نزدیم.»
این گفته یعنی درخشان مشکلی با کادرفنی فعلی ندارد؟؛«اتفاقا همین جا باری دیگر اعلام می کنم که بهترین راه برای نجات تیم این است که به افشین زمان بیشتری بدهند. او اگر آرامش داشته باشد قطعا پرسپولیس را درست می کند. باید به افشین و احمدرضا اعتماد کنند تا تیم از بحران فعلی خارج شود. تیم نیازی به مربی خارجی اشتباه است. متاسفانه بار اخبار منفی آوردن آدمهای دیگر تمرکز بچه ها را به هم می زند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)