پنجشنبه 10 بهمن(10:20) 

مرجع خبری پرسپولیس : نه به بحران پيام فكر مى كنيم، نه به قعرنشينى اش / رحمان رضايى: اين ۳ امتياز را مى خواهيم

pnnc • دو امتياز ارزشمند پرسپوليس در كرمان جا ماند، مسأله اى كه شايد تيم را كمى از صدر دور كرد. علت اين تساوى تلخ را برايمان مى گويى؟
– ما براى برد و كسب هر ۳ امتياز به زمين رفتيم و خودتان ديديد كه حقمان ضايع شد. از نظر من اگر داوران براى پرسپوليس عادلانه تر سوت مى زدند، الان امتيازاتمان بيشتر از اين بود. نمى دانم علت چيست؟! مطمئن باشيد اگر آن گل مردود اعلام مى شد، ۲ امتياز را از دست نمى داديم و با دست پر به تهران بر مى گشتيم.

pnnc • بعد از چند هفته كه در خط دفاعى پرسپوليس برخى ناهماهنگى ها مشهود بود، حالا انگار اين مشكل بر طرف شده و مسأله اصلى به گلزنى بر مى گردد؟
– در گلزنى هم مشكلى خاصى نداريم فقط بايد قوى تر از اين باشيم. همان طور كه گفتيد خط دفاعى ما تقريباً به يك انسجام و هماهنگى نزديك به شرايط ايده آل رسيده است و در مورد خط حمله هم بايد بگويم با وجود مهاجمان خوب و آماده اى كه داريم اگر در ضربات آخر دقت بيشترى داشته باشيم، از اين بابت هم مشكلاتمان به حداقل مى رسد.

pnnc • يعنى در يك كلام منظورت اين است كه با توجه به مشكل در ضربات آخر، مشكل روحى و روانى بر مسائل فنى چربش دارد؟
– نمى دانم، اعضاى كادرفنى بهتر در اين مورد مى توانند صحبت كنند و حرف بزنند اما با توجه به اينكه ما در اكثر بازى هاى اخير موقعيت هاى گلزنى مان زياد است اگر تمركز مهاجمان بالاتر برود مى توانند بيش از قبل دروازه هاى حريف را باز كنند.

pnnc • با اين تفاسير بازى پرسپوليس- پيام را چطور پيش بينى مى كنى؟
– شايد مهمترين پوئن ما نسبت به حريفمان در اين ديدار، بازى در زمين خودى است. قطعاً اين مسأله باعث مى شود شرايط بيشتر به نفع ما باشد. البته اگر بخواهيم با تكيه بر اين مسأله فكر كنيم بازى ساده و آسانى را در پيش داريم، سخت در اشتباه خواهيم بود. هر تيمى با هر وضعيت و شرايطى مقابل پرسپوليس با انگيزه مضاعفى مى ايستد و اين موضوع باعث مى شود به اين نتيجه برسيم كه هيچ بازى راحتى پيش روى پرسپوليس نيست. چه داخل خانه و چه خارج از آن. به هر صورت ما كارى به شرايط پيام يا هر حريف ديگرى نداريم. نه شرايط اين تيم در جدول و نه وضعيت روحى و فنى آنها. ما براى پيروزى به ميدان مى رويم و بايد هم دست پر زمين را ترك كنيم.

pnnc • با وجود اين انگيزه بالا، پس بايد با شناخت كامل و صددرصد به مصاف حريف برويد؟
– همين طور است كه مى گوييد. ما طى اين هفته برنامه هاى تاكتيكى مان را بر اساس شناخت و برنامه اى كه كادر فنى از حريف مان دارند، آغاز كرده ايم و مسأله مهم براى ما اين است كه طى بازى هاى اخير، روند رو به رشدى داشتيم و روز به روز بهتر مى شويم.

pnnc • جدا از اين مسأله، به عنوان بازيكنى كه تازه به جمع پرسپوليسى ها ملحق شدى، از عملكردت راضى هستى؟
– بهتر است اين سؤال را از كادر فنى بپرسيد، آنها بهتر مى توانند در اين مورد نظر بدهند. البته نبايد فراموش كنيم يك بازيكن زمانى مى تواند مدعى شود عملكرد قابل قبولى داشته كه تيم نتيجه بگيرد وقتى مى بازيم يا مساوى مى كنيم، صحبت در مورد اينكه كسى مدعى شود از عملكردش راضى است چندان قابل قبول نيست. به هر حال با تمرين و تلاش بيشتر مى توان به شرايطى رسيد كه هم از عملكرد فردى مان راضى شويم و هم اينكه به لحاظ تيمى در نتيجه گيرى موفق عمل كنيم.

pnnc • به عنوان سؤال آخر، رحمان رضايى چه زمانى دوباره به جرگه ملى پوشان مى پيوندد و حضورى دوباره در تيم ملى خواهد داشت؟
– تيم ملى هم انشاءالله به موقع اش. من تمام تلاشم را مى كنم كه با حضورى پر قدرت و مثبت در پرسپوليس، به شرايطى برسم كه كادر فنى نظرش نسبت به من جلب شود و بار ديگر به تيم ملى برسم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)