پنجشنبه 10 بهمن(11:40)

مرجع خبری پرسپولیس : دعوت شدن به تيم ملى خيلى سخت شده است / منصورى فهيم : با عوض شدن پيروانى كاملاً مخالفم

pnnc • از شرايط پرسپوليس راضى هستى؟
– شرايط ما شرايط خيلى بدى هم نيست. ما ۲ ديدار با پيام و داماش داريم كه اگر ببريم وضعيتمان خيلى خوب خواهد شد. بازى هاى استقلال قبل از دربى خيلى سخت تر از ديدارهاى ماست و اگر بازى هايى كه داريم را ببريم در بازى رو در رو كه برايمان خيلى اهميت دارد هم نتيجه مى گيريم. خيلى خوشبين هستم پيام و پگاه را ببريم.

pnnc • البته بردن اين تيم ها هم به اين آسانى نيست.
– نه اينكه آنها را دست كم بگيريم. اصلاً در شرايطى نيستيم كه تيمى را دست كم بگيريم. اين ۲ بازى را با تمام قوا به زمين مى رويم تا امتياز كامل را بگيريم چون مطمئن هستيم استقلال در ۲ بازى آينده اش نتيجه نمى گيرد. بعد از اين ۲ بازى هم براى دربى آماده مى شويم.

pnnc • چرا پرسپوليس امسال اينقدر امتياز از دست داد؟
– دلايل زيادى داشت. اين حرف هايى كه مى زنم بهانه نيست اما در شرايطى كه پرسپوليس داشت، امتياز از دست دادن غير طبيعى نبود. ما مشكلات زيادى داشتيم. اول به قطبى گير دادند كه آنقدر مسائل زياد شد كه بى خبر از پرسپوليس رفت و تيم را در شرايط بدى گذاشت. بحث ماركو و دى كارمو بود. مشكلات مالى و تغيير مديريت هم بود كه تمام اين مسائل تأثيرگذار بود. تمام اين مشكلات به كنار اما تيم هاى ديگر هم قوى شده اند. امسال ۹۰ درصد تيم ها مقابل پرسپوليس خيلى بيشتر از استقلال انگيزه داشتند. همه تيم ها در اوج مشكلات با استقلال مواجه مى شدند اما وقتى به ما مى رسيدند تمام مشكلات آنها حل مى شد. انگار تمام تيم ها قول و قرار مى گذارند تا مقابل ما مشكلات شان را حل كنند. انگار نمى خواهند پرسپوليس قهرمانى فصل قبلش را تكرار كند. انشاءالله بتوانيم اين ۲ بازى را ببريم و بعد از آن براى دربى آماده شويم.

pnnc • فكر مى كردى اولين سال حضورت در پرسپوليس چنين سالى باشد؟
– قبل از اينكه به پرسپوليس بيايم چنين فكرى نمى كردم اما امسال وضع مالى پرسپوليس خوب شد و ترافيك در بعضى از پست ها زياد شد. چون پرسپوليس بايد در آسيا هم باشد بازيكنان زيادى گرفتند. تيم خيلى قوى بسته شده بود اما مشكلات نگذاشت كه نتيجه بگيريم. آمدن من هم به پرسپوليس در شرايط خيلى سختى بود. تيم قهرمان شده بود و بازيكنان زيادى هم جذب شده بودند اما به مرور زمان شرايط بهتر شد و الان فيكس تيم هستم و در آينده بيشتر هم بازى مى كنم.

pnnc • اگر از اول فصل فيكس پرسپوليس بودى الان در تيم ملى حاضر بودى؟
– صددرصد. اگر كادر فنى به من اعتماد مى كردند الان در تيم ملى بودم. اصلاً براى همين به پرسپوليس آمدم. در ابومسلم هم به تيم ملى دعوت مى شدم . آنجا در تيم جا افتاده بودم اما به پرسپوليس آمدم تا سريعتر به تركيب تيم ملى برسم. البته ناراحت نيستم. اگر از روز اول به من اعتماد مى كردند الان در اردوى تيم ملى بودم.

pnnc • فكر مى كنى چه زمانى به اردوى تيم ملى دعوت بشوى؟
– الان شرايط تيم ملى براى دايى تقريباً شناخته شده است چون بچه ها در اردوهاى زيادى كنار هم بوده اند و شناخت خوبى از هم دارند و به هماهنگى خوبى رسيده اند. الان خيلى سخت است به تيم ملى دعوت شوم. البته عليرضا محمد هم حقش است كه به تيم ملى دعوت شود اما نمى دانم چرا او را نمى بينند. محمد بايد به تيم ملى دعوت شود. انشا ء الله او هم به حقش برسد
اما در شرايط فعلى خيلى سخت است كه به پازل تاكتيكى مدنظر دايى رسيد. ما هم اگر خيلى خوب باشيم احتمالش هست كه در ليست تيم ملى قرار بگيريم.

pnnc • پرسپوليس امسال قهرمان مى شود؟
– خيلى اميدوارم قهرمان شويم. تمام تمركز ما روى بازى هاى خودمان است و اگر امتيازات كامل را بگيريم قطعاً تيم هاى بالاتر از ما در جدول، امتياز مى دهند.


pnnc • اين روزها بحث حضور سرمربى بزرگ خارجى در پرسپوليس است. با اين قضيه موافقى؟

– به نظر من چنين كارى درست نيست. از اول فصل آقاى قطبى با تيم كار كرد و آقاى پيروانى هم در كنار ايشان بود. بچه ها با پيروانى خيلى خوب هستند و جو خوبى در تيم حاكم است . خيلى از بچه هاى تيم هم با ايشان همبازى بوده اند و خيلى با ايشان راحتيم. از وقتى كه سعداوى آمد، تمرينات ما خيلى بهتر شده و بدن ها خيلى خوب شده است . با اين شرايط حس مى كنم به لحاظ بدنى و تاكتيكى شرايطمان خيلى عوض شود. اگر همين كادر در تيم بماند نتيجه آن را مى بينيم. با عوض شدن پيروانى كاملاً مخالفم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)