مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد مرور ضربات ايستگاهي از سوي كريمي و پتروويچ نوري؛ زارع و خوردبين غايب بودند

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از بازي برابر ملوان بندرانزلي صبح دوشنبه در زمين شماره‌ي دو مجموعه‌ي ورزشي راه‌آهن برگزار شد.

اين تمرين كه قرار بود از ساعت 11 آغاز شود با 30 دقيقه تاخير و از ساعت 11 و 30 دقيقه با برگزاري كلاس آموزشي – توجيهي پيرواني براي بازيكنان به مدت 20 دقيقه آغاز شد.

بازيكنان در ابتداي تمرين به مدت 30 دقيقه زيرنظر پرويز كماسي مشغول گرم كردن بدن‌هاي خود و انجام حركاتي چون حركات كششي، استارت‌هاي كوتاه و بلند و عبور از موانع پرداختند.

پس از اين تمرين طبق روال گذشته بازيكنان توسط پيرواني به سه گروه هفت نفره تقسيم شدند و در سه قسمت زمين به مدت 30 دقيقه به تمرين آقاوسط پرداختند.

برنامه‌ي بعدي تمريني بازيكنان پرسپوليس سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه‌ بود كه در اين تمرين پيرواني بازيكنان را به دو گروه عناصر هجومي و دفاعي تقسيم كرد و آنها در دو نيمه‌ي زمين زيرنظر سعداوي و پيرواني تمرين مي‌كردند.

تمرين امروز بازيكنان پرسپوليس در ساعت 12 و 50 دقيقه با سرد كردن بدن‌هاي بازيكنان تحت نظر پرويز كماسي پايان يافت.

پيرواني در پايان تمرينات امروز براي علي كريمي، ايوان پتروويچ، حميدرضا علي‌عسگر و حسين بادامكي تمرين زدن ضربات ايستگاهي را در نظر گرفت.

احمدرضا عابدزاده نيز در طول تمرينات برنامه‌هاي تمريني ويژه‌اي را براي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در نظر گرفت.

تنها غايب تمرين امروز پرسپوليس محمود خوردبين سرپرست اين تيم به همراه پژمان نوري و مازيار زارع بازيكنان ملي پوش اين تيم بودند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)