پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمام بلیت‌های دربی تهران به فروش رسیده است و هواداران برای تهیه بلیت بازی به ورزشگاه مراجعه نکنند.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است؛ باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می‌داند از هواداران به جهت استقبال گسترده‌ای که از عرضه بلیت این مسابقه داشتند تشکر و تقدیر نماید و به اطلاع برساند با توجه به اینکه تمام بلیت‌های این مسابقه به فروش رسیده است، از مراجعه به شعب موسسه اعتباری کوثر و ورزشگاه خودداری نمایند. این اطلاعیه بدان معنا است که بلیتی برای فروش و عرضه به هواداران مقابل در ورزشگاه باقی نمانده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهی بابت محدودیت ظرفیت که همواره برای چنین دیدارهایی با توجه به استقبال هواداران غیر قابل اجتناب است، تلاش دارد در ادامه روند بلیت فروشی توسط باشگاه، این امر را بازی به بازی با توجه به همکاری و همراهی وفادارانه هواداران پرسپولیس بیشتر تسهیل نماید.

در پایان یادآوری می‌شود؛ هواداران دو تیم که نسبت به پیش خرید بلیت دربی اقدام نموده‌اند فردا در مراجعه به ورزشگاه آزادی حتما رسید خرید بلیت و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا از ورود آنها به ورزشگاه ممانعت به عمل نیاید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)