پرسپولیس نیوز : طاهری امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال به بررسی مسایل پیش آمده و همچنین روند حقوقی پرونده های مورد مناقشه پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین پرداختند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نشست مذکور در پی مسایل مطرح شده در هفته های اخیر و به منظور شفاف شدن مسایل موجود، رفع سوء تفاهم ها و همفکری برگزار شد که با توجه به موارد مورد بحث ، بسیار مثبت بود.

در این نشست که علی اکبر طاهری و وثوق احمدی و کارشناسان حقوقی باشگاه پرسپولیس در آن حضور داشتند، پرونده های مربوط به پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین به ویژه موارد بین المللی که درباره آن ها ابهاماتی برای مقام های فدراسیون وجود داشت مورد گفتگو قرار گرفت و باشگاه پرسپولیس مستندات خود درباره روند حقوقی و نهایی نشدن احکام آن ها را ارایه کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته بخش زیادی از انرژی و تمرکز خود را به ساماندهی و پیگیری پرونده های حقوقی اختصاص داده است . این فرایند را از اصول کاری خود خواند. وثوق احمدی هم در این جلسه با مثبت ارزیابی کردن توضیحات و مستندات ارایه شده از سوی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که مشکلات با پیگیری های باشگاه حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)