یکشنبه اسفند(12:04)

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به قهرماني در ليگ برتر اميد داريم و “وينگادا” تنها خواسته‌ است انگيزه بيشتري به بازيكنان بدهد.

عباس انصاري‌فرد پيرامون صحبت‌هاي “ادواردو نلو وينگادا” سرمربي پرسپوليس مبني بر كمتر شدن شانس قهرماني

 پرسپوليس در ليگ برتر و افزايش شانس استقلال تهران براي كسب اين عنوان،‌ اظهار كرد: خير، واقعا چنين چيزي نيست و پرسپوليس همچنان در رقابت‌هاي ليگ برتر يكي از شانس‌هاي مهم قهرماني است؛ وينگادا با صحبت‌هايي كه پس از بازي با برق داشت، تنها خواسته انگيزه بيشتري به بازيكنان تيم براي شش مسابقه باقي‌مانده در ليگ بدهد كه از اين نظر كار او حرفه‌اي است.

وي درباره تساوي پرسپوليس مقابل برق نيز گفت: بازي خوبي نبود و براي تيم پرسپوليس كار به سختي دنبال مي‌شد؛ زمين مسابقه واقعا كيفيت لازم را نداشت و بازيكنان پس از مسابقه مي‌گفتند كه “انگار روي زمين آسفالت با كفش استوك‌دار بازي مي‌كرديم”؛ واقعا كنترل توپ براي بچه‌هاي ما دشوار بود كه متاسفانه نتوانستيم يك بازي قابل قبول و استاندارد را در آن زمين انجام دهيم.

انصاري‌فرد درباره شرايط بدني بازيكنان تيمش كه مورد انتقاد او بوده نيز  گفت:

 تيم ما مشكل بدني دارد منظورم از اين صحبت اين بوده كه ما بازيكنان مصدوم بسياري داريم كه نمي‌توانند با آمادگي كامل در خدمت تيم باشند. براي مثال مازيار زارع كه اين روزها براي پرسپوليس گلزني مي‌كند را به سختي و همراه با مشكلات زيادي به ديدار با برق رسانديم. همچنين فشردگي بازي‌هاي ليگ و مسابقات تيم ملي، كريم باقري را از نظر بدني با شرايط دشواري روبرو كرده است.

وي افزود: مصدوميت علي كريمي، پتروويچ و برخي بازيكنان ديگر هم مزيد بر علت است كه فشردگي و شرايط مسابقات، براي ما بوجود آورده است؛ ضمن اينكه بعضي از بازيكنان ديگر و سالم ما هم هنوز در آن حد از آمادگي بدني مطلوب قرار ندارند.

انصاري‌فرد گفت: البته نمي‌خواهيم با وجود چنين شرايط، عملكرد “پرويز كماسي” مربي بدنساز سابق پرسپوليس را زير سوال ببريم؛ ما به كماسي احترام گذاشته و كارش را تاييد مي‌كنيم اما بالاخره شرايط مختلف باعث بوجود آمدن اين وضعيت شده است. ما حتي خواهان ادامه همكاري با كماسي هم بوديم اما او خودش نخواست كه ديگر به كارش در پرسپوليس ادامه دهد.

وي گفت: اميدواريم با حضور مربي بدنساز جديد تيم كه همراه با وينگادا به پرسپوليس آمده، شرايط فيزيكي و بدني بازيكنان ما روز به روز بهتر شده و از امكان مصدوميت دوباره آنها بكاهد. او مربي خوبي است كه فكر مي‌كنيم مي‌تواند در تيم ما موفق باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا كمتر شدن شانس قهرماني پرسپوليس در ليگ برتر، منجر به جدي‌ گرفتن بيش از پيش مسابقات ليگ قهرمانان آسيا براي اين تيم خواهد شد، گفت: درست است؛ ما در حال حاضر با توجه به شرايط فعلي، بيش از پيش نسبت به مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و همچنين جام حذفي نگاه جدي داريم؛ براي حضور قدرتمندانه در اين بازي‌ها برنامه داريم، ضمن اينكه به هيچ وجه نسبت به كسب موفقيت و قهرماني در ليگ برتر هم اميدمان را از دست نخواهيم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)