پرسپولیس نیوز : دروازبانی که بیش از نیمی از بازی هایش را با کلین شیت پشت سرگذاشته بود، برای چهارمین بازی متوالی نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

چه اتفاقی برای "نیلسون کوریا جونیور" افتاده است؟ راه دوری نروید منظورمان همین دروازبان شماره 40 پرسپولیس است که جدا از بازی های خوبش، با کاریزمای جالب خود حسابی دل هواداران پرتعداد این تیم را به دست آورده است. خیلی ها اعتقاد دارند اگر نیلسون بهترین بازیکن پرسپولیس در لیگ دوازدهم نباشد، حداقل بین 3 نفر اول قطعا قرار می گیرد ولی گویا این روزها دروازبان 37 ساله برزیلی را چشم زده اند.
نیلسون برابر پیکان برای بیست وششمین بار حفاظت از دروازه پرسپولیس را برعهده داشت و هرچند تیمش در نهایت موفق شد پیروز میدان باشد ولی او نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. شاید یک گل خورده در مسابقه ای که با برد پرسپولیس به پایان رسید اهمیت چندانی نداشته باشد ولی باید به این مورد توجه داشت که بعد از بازی با الومینیوم در بندرعباس در هفته بیست و هفتم، نیلسون دیگر نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و از تمامی حریفان بعدی پرسپولیس یعنی سایپا، راه آهن ، مس و امروز هم پیکان گل خورده است. ناتوانی در بسته نگه داشتن دروازه برای سنگربانی که در 13 مسابقه کلین شیت کرده مسلما نمی تواند مورد خوشایندی باشد.
نکند شایعه "طلسم صندلی" در برنامه نود و نشستن روبروی فردوسی پور واقعیت دارد؟ نیلسون از وقتی به برنامه عادل رفته دیگر روزگار خوش کلین شیت هایش را فراموش کرده است!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)