هواداران برای ثبت نام رایگان به صفحه روبرو مراجعه نمایند: آدرس

 

و برای دریافت کارت مطلب زیر را مطالعه کنند:

 

هواداران باشگاه پرسپولیس از 15 اردیبهشت می توانند با مراجعه به مراکز پستی سراسر کشور، برای دریافت “پرسپولیس کارت” اقدام کنند.


چگونه می توانیم یک پرسپولیسی واقعی باشیم :

کارت هواداری تنها نماد موجود برای شناسایی یک طرفدار واقعی پرسپولیس می باشد که در عین احراز هویت یک طرفدار واقعی دارای امکاناتی دیگر نیز می باشد.

این کارت یک ملی کارت تمام عیار و دارای تمامی امکانات دیگر کارتهای عضو شتاب می باشد.

 

آغاز ثبت نام از چهارشنبه
هواداران باشگاه پرسپولیس برای دریافت “پرسپولیس کارت” و عضویت در کانون هواداران این باشگاه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 15/2/89 با در دست داشتن یک برگ کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس3×4  به کلیه مراکز پستی کشور مراجعه و با پرداخت مبلغ 12500 تومان پاکت مخصوص را دریافت کنند.

مزاياي “پرسپوليس كارت”
“پرسپولیس کارت” تمام قابلیت‌های ملی کارت اعم از افتتاح حساب شخصی،دریافت و پرداخت از تمام دستگاه‌های خودپرداز کشور را داراست و هواداران با تهیه این کارت، در کنار دریافت کد هواداری امکان استفاده از این مزایا را خواهند یافت.

 

هواداران  همچنین می توانند با پرسپولیس کارت از تمامی مراکز طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس اقدام خرید کرده و از تخفیف های ویژه از 5 تا 85 درصد استفاده کنند. لیست این م راکز تا پایا ن ماه اعلام می شود و به طور مرتب نیز به تع داد این مراکز در سراسر کشور افزوده خواهد شد.

 

با مذاکراتی که باشگاه با مراکز بیمه انجام می دهد، بعد از آماده شدن بانک اطلاعاتی، دارندگان پرسپولیس کارت تا سقف مشخصی بیمه خواهند شد.

 

همراهی در سفرهای داخلی و خارجی

همراهی در سفرهای داخلی و خارجی با تیم فوتبال پرسپولیس را از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای دارندگان پرسپولیس کارت است بعد از ثبت نام و سازماندهی هواداران، باشگاه به صورت هفتگی و ماهانه در بین هواداران عضو، قرعه کشی کرده و برندگان این قرعه کشی‌ها می توانند به همراه خانواده خود در اردوی های داخلی و خارجی، تیم فوتبال پرسپولیس را با هزینه باشگاه همراهی کنند.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در برنامه های آتی خود، برگزاری جشن های استانی را در دستور کار خود قرار داده است، هواداران ما در شهرهای مختلف با داشتن پرسپولیس کارت، می توانند در این جشن ها که با حضور پیشکسوتان، بازیکنان و مسئولان باشگاه و پیش بینی برنامه‌های متنوع برگزار می شود، شرکت کنند.

هوادارانی که در ادوار گذشته ثبت نام کرده اند

درباره آن دست از هواداراني كه در سال هاي گذشته مبالغي را جهت دريافت كارت هواداري يا عضويت در كانون هواداران باشگاه به حساب هاي اعلام شده از سوي باشگاه واريز نموده اند، ” اين هواداران مي توانند ضمن ارسال مدارك خود توسط پاكت هاي پستي مخصوص اسناد مثبته پرداخت هاي قبلي خود را به باشگاه ارسال تا ضمن دريافت پرسپوليس كارت و عضويت رسمي در كانون،‌ مبالغ پرداختي قبلي را از طريق اين حساب جديد دريافت نمايند.”

فقط “پرسپولیس کارت”های رسمی، معتبرند

به غير از پاكت هاي پستي مخصوصي كه به طور رسمي از طريق مراكز پستي سراسر كشور توضيع مي شوند پاكت ها و حساب هاي متفرقه با اين باشگاه در ارتباط نبوده و فاقد اعتبار هستند.”

اصلی ترین نگاه مدیریت باشگاه این است که در دراز مدت، هواداران فعال بتوانند سهامداران اصلی باشگاه باشند و سهام باشگاه به این عزیزان واگذار شود.

 

 

برای پیوستن به هواداران واقعی پرسپولیس باید دارای کارت هواداری و شماره مخصوص هواداری باشیدکه برای ثبت نام مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

1. هوادار عزیز شما با مراجعه به مراکز پستی و پرداخت مبلغ 125000ریال (معادل دوازده هزارو پانصد تومان) که شامل حق عضویت شما و هزینه های پست و صدور کارت هواداری می باشد می بایست از پست دو پاکت (شماره یک و شماره دو) و دو برگ فرم و راهنمای ثبت نام دریافت نموده باشید.

 

۲.   شما می بایست پس از مطالعه این راهنما فرم ثبت نام را تکمیل نموده و آدرس خود را بر روی پاکت های شماره یک و دو بصورت دقیق و خوانا  درج نماید. دقت فرمایید کارت هواداری شما توسط پاکت شماره دو به آدرسی که بر روی آن درج نموده اید ارسال می گردد و خواهشمند است بغییر از درج آدرس خودتان پاکت شماره دو را عیناً و بدون هیچگونه تغییر بوسیله پاکت شماره یک برای باشگاه ارسال نماید.

 

3.   برای صدور کارت هواداری و عضویت در کانون می بایست یک قطعه عکس 4×3 (عکس های تمام رخ با زمینه سفید)، یک برگ کپی کارت ملی از هر دو طرف کارت و یک برگ کپی شناسنامه را در پاکت شماره یک (بزرگتر ) قرار دهید و به یکی از  مراکز پستی بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای تحویل داده و رسید دریافت نماید.

 

*** توجه داشته باشید کپی های مورد نظر حتما می بایست خوانا و واضح باشد در غیر این صورت ثبت نام کامل نشده و  مدارک عودت داده خواهد شد.

 

4.    در زمان تحویل پاکت حامل کارت هواداری شما پاکت شماره دو ارائه رسید پستی فوق الزامی      می باشد. لذا از این رسید بخوبی نگهداری نماید.

 

5.   در صورتی که مراحل ثبت نام را بدرستی انجام دهید در کمتر از یک ماه کارت شما به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد

 

6.       کد رهگیری که بر روی فرم ثبت نام درج شده است را در محل امنی یادداشت نموده و  نزد خود نگه دارید ، در صورتی که بعد از یک  ماه کارت به آدرس مورد نظرتان  نرسید می توانید از طریق کد رهگیری خود اشکالات احتمالی را برطرف نمایید.

 

7.     پاکت ارسالی شماره دو (کوچکتر ) که حاوی یک عدد کارت هواداری ، شماره رمز مربوط به آن که در پاکت امنیتی مهرموم است ، خواهد بود را پس از تحویل رسید به مأمور پست دریافت نمائید.

 

8.  هوادار عزیز لطفاً دقت فرمائید کلیه مشخصات و مدارک خواسته شده در فرم ثبت نام و نیز پاکتهای 1و2 تکمیل شود و کنترل نمائید مدارک درخواستی حتماً داخل پاکت 1 قرار گرفته و برای باشگاه ارسال شود که در غیر اینصورت و نقص در مدارک یا تکمیل موارد خواسته شده در فرم و پاکتها باشگاه مجبور خواهد بود مدارک و پاکتهای شما را عودت دهد و در اینصورت باید مراحل ثبت نام مجدداً انجام شود که این امر مستلزم خرید دوباره پاکت از پست و طی کلیه مراحل فوق می باشد.

 

(لازم به توضیح است پس از صدور کارت) از مبلغ پاکت ها و فرم هایی که به علت اشتباه در مراحل ثبت نام خریداری  نموده اید میزان 50000ریال (معادل پنج هزار تومان)آن کسر شده و مابقی 75000ریال(معادل هفت هزار و پانصد تومان) به حساب کارت شما واریز می گردد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی(پرسپوليس)

 

**

پاسخ به سوالات شما در مورد پرسپولیس کارت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)