بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فرهاد کاظمی به بازیکنان در جریان تمرین و مسابقه فحاشی می‌کند.

فارس، ابراهیم محمدی در مورد حضورش در فهرست مازاد تیم ذوب‌آهن گفت: این تصمیمی بوده که فرهاد کاظمی گرفته و بهتر است از او در این مورد سؤال کنید. اما اگر از نظر فوتبالی بخواهید من در نیم‌فصل 14 بازی برای ذوب‌آهن بازی کردم و حتی از قاسم حدادی‌فر که مشکل سربازی داشت یا صلصالی که مصدوم بود، بیشتر بازی کردم ولی ظاهراً کاظمی می‌خواهد ریشه بازیکنان اصفهانی را بخشکاند چون من یک اصفهانی هستم.

وی در مورد اینکه او چهارشنبه به باشگاه رفته و با مسئولان باشگاه درگیر شده است، گفت: من چهارشنبه با عسگری و کرباسچی و یکی دیگر از مسئولان باشگاه جلسه داشتم. آنها بهترین دوستانم هستند و من با آنها درگیر نشده‌ام فقط به آنها گفتم من سه فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارم و حالا که کاظمی مرا نمی‌خواهد تا پایان نیم‌فصل دوم بیرون می‌نشینم و انشالله بعد از رفتن کاظمی در پایان فصل دوباره به ذوب‌آهن برمی گردم. اگر هم که کاظمی ماندنی شد من از ذوب‌آهن می‌روم اما همچنان یک اصفهانی هستم.

محمدی تصریح کرد: فرهاد کاظمی که مدام از خدا و پیغمبر حرف می‌زند در تمرینات و در جریان بازی بدترین فحش‌ها را به بازیکنان می‌دهد. در بازی با پرسپولیس من نیمکت‌نشین بودم، او آنقدر الفاظ زشت و زننده‌ای به بازیکنان ما گفت که جایم را عوض کردم تا فحش‌هایش را نشنوم. او از کاپیتان تا کوچکترین تیم را به باد فحش می‌گیرد و بهتر است بداند که من متولد 1372 نیستم و 28ساله هستم و نمی‌توانم فحاشی را تحمل کنم. تمام اصفهانی‌ها غیرت دارند، شنیدن این الفاظ در تمرین باعث استرس بیشتر ذوب‌آهن شده است.

محمدی به اشاره به انتخاب کربکندی در ابتدای فصل گفت: وقتی کربکندی به عنوان سرمربی انتخاب شد هیچکس انتظار نداشت او تیم را صدرنشین کند. ذوب‌آهنی که در فصول گذشته 15-16میلیارد تومان برای جذب بازیکن هزینه می‌کرد و در این فصل با 4میلیاردتومان بسته شد، همه از کربکندی می‌خواستند که تیم را برای بقاء نگه دارد.

بازیکن ذوب‌آهن با اشاره به شیوه انتخاب فرهاد کاظمی گفت: فرهاد کاظمی انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن نبود. همگی آنها افرادی با شخصیت هستند. آنها می‌خواستند ذوالفقارنسب سرمربی شود اما در شب پایانی یکباره آقای ایکس تماس گرفت و فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. از ذوالفقارنسب هم بپرسید به شما خواهد گفت که از ذوب‌آهن ناراحت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)