پرسپولیس نیوز : یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت ادامه همکاری «وحید امیری» و «علیرضا بیرانوند» را با این باشگاه تشریح کرد.

پس از پایان بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و درخشش امیری و بیرانوند دو بازیکن پرسپولیس در این رقابت ها بسیاری از هواداران نگران جدایی این دو بازیکن هستند و حتی گفته می شود امیری و بیرانوند با پیشنهاد های بسیار وسوسه برانگیزی روبه رو هستند.

اما ماجرای امیری و بیرانوند با هم متفاوت است و امیری با توجه به اتمام قراردادش با پرسپولیس می تواند به آسانی هر تیمی را برای فصل آینده خود انتخاب کند، اما بیرانوند با این باشگاه قرارداد دارد و بدون رضایت نامه اجازه ترک این تیم را ندارد.

یک منبع آگاه باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه گفت: امیری پس از بازگشت از روسیه عازم شهر خود شده و هنوز برای انجام مذاکرات به تهران نیامده است.

وی ادامه داد: طبق صحبت هایی که این بازیکن با مدیران باشگاه داشته است، او قول داده با وجود داشتن پیشنهاد های خوب حداقل تا نیم فصل در پرسپولیس بماند و بعد از پایان محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن تیم جدید خود را معرفی کند.

این منبع آگاه در رابطه با شرایط بیرانوند و سفر او به ترکیه گفت: بیرانوند فصل آینده با باشگاه قرارداد و به طور حتم برای انتقال به هر تیمی نیاز به رضایت باشگاه پرسپولیس دارد.

وی افزود: شاید سفر بیرانوند به ترکیه تفریحی باشد و ارتباطی به پیشنهادهای او نداشته باشد. با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس احتمال جدایی این بازیکن بسیار کم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)