پرسپولیس نیوز: هافبک سابق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان جدید این تیم کیفیت بسیار خوبی دارند اما همه آنها نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند.

فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است که بازیکنان جدید این تیم کیفیت بسیار خوبی دارند اما همه آنها نیاز به زمان دارند تا با تیم هماهنگ شوند و بتوانند عملکرد خوبی در بازی‌های آینده داشته باشند و برای پرسپولیس تاثیرگذار و مثمرثمر باشند.

بازی پرسپولیس و پدیده چطور بود؟

بازی سختی بود، با توجه به روشی که پدیده برای این دیدار انتخاب کرده بود، بازی سخت شد اما در نهایت پرسپولیس توانست نتیجه بگیرد و به نیمه‌نهایی برسد.

چرا پرسپولیس در دو سه دیدار اخیر خود بازی خوبی ارایه نکرده است؟

بخش بزرگی از آن به خاطر تغییرات در ترکیب تیم است و بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند و باید بیشتر به آنها زمان داد تا به شکل مطلوب خودشان برسند.

بودیمیر مهاجم خارجی جدید پرسپولیس را چطور دیدید؟

بودیمیر بازیکنی است که صرفا باید داخل محوطه جریمه حریف باشد و به خوبی تغذیه شود و ضربه بزند. شکل بازی بودیمیر به علیپور خیلی نزدیک است و برانکو باید تدابیری داشته باشد که وقتی علیپور و بودیمیر با هم در زمین هستند، نقش علیپور تغییر کند.

دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس مثل رفیعی، شیری، نادری، شریفی و تراب را در این چند بازی چطور دیدید؟

همه آنها خوب هستند اما برای اینکه در ترکیب پرسپولیس کیفیت گذشته‌شان را داشته باشند نیاز به زمان دارند. البته سروش رفیعی با این فضا آشناتر است اما نیم‌فصل اول زیاد بازی نکرده و از شرایط ایده‌آل دور بوده،  زمان خیلی از مشکلات را حل می‌کند.

عصبانیت بیش از حد بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به تیم لطمه نمی‌زند؟

این مساله صرفا مربوط به پرسپولیس نمی‌شود و یک حالت عمومی در فوتبال ما پیدا کرده است. باید بپذیریم که داوران هم اشتباه می‌کنند و بازیکن باید روی کار خودش تمرکز کند و اینکه مدام به داور اعتراض کند کمکی نمی‌کند. امیدوارم در ادامه بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم‌ها تمرکزشان روی عملکرد خودشان باشد و کمتر به داور اعتراض کنند و البته این مساله ریشه‌های فرهنگی دارد و صلاح نیست بیشتر درموردش صحبت کنیم.

چه تصوری از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان دارید؟

امیدوارم که پرسپولیس در این بازی برنده باشد چون شرایط جدول به شکلی است که هر بازی اهمیت خیلی زیادی برای پرسپولیس دارد و اجازه ندارد امتیاز بدهد.

چه شناختی از نفت مسجدسلیمان دارید؟

به هرحال تیمی است که برای اینکه سقوط نکند، تلاش می‌کند و انگیزه بالایی دارد. نفت مسجدسلیمان تیم بدی نیست اما پرسپولیس کیفیت بالاتری دارد.

نفت مسجدسلیمان در خانه خودش خطرناک نیست؟

نفت تیم خوبی است و اگر جایگاه خوبی در جدول ندارد، دلیل نمی‌شود که تیم خوبی نباشد و در خانه خودش قدرت بیشتری دارد اما با تمام مشکلاتی که پرسپولیس داشته در هر سه جام مدعی است و می‌تواند به نفت مسجدسلیمان غلبه کند.

غیبت سیدجلال حسینی در این دیدار برای پرسپولیس مشکل‌ساز نمی‌شود؟

امیدوارم مصدومیت سیدجلال جدی نباشد و زودتر برگردد چون بودن یک رهبر مثل سیدجلال در پرسپولیس خیلی به تیم کمک می‌کند اما محمد نادری نوید یک بازیکن خوب و آینده‌دار را می‌دهد که قطعا در کوتاه‌مدت نمی‌تواند تاثیرگذاری سیدجلال را در پرسپولیس داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)