پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال استقلال در جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی به تیم رقیب(پرسپولیس) کنایه زد و با بیان اینکه تماشاگران استقلال در سه بازی بیشتر بوده، گفت: تیم کوچکتر تماشاگران کمتری داشت.

وینفرد شفر در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال که شامگاه چهارشنبه در مرکز همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد گفت: دوست دارم امشب آلمانی صحبت کنم. زمانی که استقلال در دبی با من صحبت کرد یه پیشنهاد از تیم تونسی داشتم. در صحبت هایم با افتخاری ایشان فقط دو جمله را تکرار می کرد و هر چه من به او می گفتم آقای افتخاری! ایشان همین جمله ای را می گفت که الان می گویم: ما پول نداریم.

شفر خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که استقلال در سه بازی بیش از ۲۰۰ هزار تماشاگر داشت اما تیم کوچکتر کمتر از ۱۵۰ هزار تماشاگر داشت. این نشان می داد که استقلال یک تیم بسیار بزرگ است. روزی که تیام را به خدمت گرفتیم همه می گفتند که این بازیکن گران است اما دیدید که عملکرد او قابل قبول بود.

این چندمین توهین سرمربی آلمانی استقلال پس از ورودش به ایران به تیم پرسپولیس بوده و باشگاه پرسپولیس باید هرچه سریع تر با شکایت به مراجع قضایی جلوی ادامه این رفتارهای تنش آمیز و زشت را بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)