پرسپولیس نیوز : زمان سفر تیم فوتبال الدحیل قطر به تهران برای انجام بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص و اعلام شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، کاروان این تیم ساعت ۱۸ فردا (شنبه) از دوحه راهی تهران می‌شود تا خود را آماده بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کند. خلیفه خمیس السلیطی، نایب رئیس باشگاه الدحیل مدیریت کاروان اعزامی به تهران را بر عهده دارد.

در ادامه خبر سایت باشگاه الدحیل قطر با اشاره به تمرین امشب (جمعه) شاگردان نبیل معلول آمده است: «بازیکنان تمرین سخت و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند تا به خوبی مهیای بازی سرنوشت‌ساز برابر پرسپولیس شوند. تیم الدحیل می‌تواند با پیروزی در این بازی برای نخستین بار در تاریخ خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود و نامش را در میان رکوردداران رقابت‌ها با توجه به بازی‌های متوالی بدون شکست، ثبت کند».

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت این دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)