پرسپولیس نیوز: روزنامه الرایه قطر در گزارشی از تقابل تیم‌های پرسپولیس و الدحیل نوشت: غیبت چهار بازیکن کلیدی الدحیل در این بازی تاثیرگذار خواهد بود.

روزنامه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به آخرین برنامه‌های آماده‌سازی الدحیل نوشته است: تمرین عصر امروز (یکشنبه) الدحیل در زمین اختصاصی این باشگاه و به منظور آماده‌‌سازی برای دیدار با پرسپولیس در آغاز لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انجام می‌شود. الدحیل با هدایت ولید ارکراکی مراکشی به دنبال شروعی قدرتمندانه در این بازی خواهد بود و می‌خواهد در نسخه جدید لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند تا به دور بعدی رقابت‌ها راه یابد.

تمرین امروز که ساعت ۱۵ انجام می‌شود برای کادرفنی الدحیل تاثیر زیادی دارد چرا که برنامه‌ها و سبک بازی تیم در این تمرین مرور خواهد شد و کادر فنی آخرین شرایط فنی و آمادگی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. الدحیل در این بازی تنها به دنبال پیروزی به هر قیمتی است.

الدحیل بعد از این تمرین وارد اردوی خود در هتل قصر ازدان خواهد شد که در منطقه الدحیل قرار دارد.

این تیم در بازی مقابل پرسپولیس تعداد از بازیکنان مهم خودش را در اختیار نخواهد داشت. بسام الراوی همچنان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. همچنین یوسف المساکنی تونسی و اسماعیل محمد از دیگر غایبان الدحیل به دلیل مصدومیت هستند و محمد مونتاری که در بازی مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته مقابل السد از زمین اخراج شد شانس حضور در اولین بازی فصل جدید را ندارد و غیبت این ۴ بازیکن برای الدحیل تاثیرگذار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)