پرسپولیس نیوز: ۲ مقام باشگاه الدحیل قطر به ارزیابی قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا پرداختند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، محمد بشیر السلیطی، مدیر رسانه این تیم درباره قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حضورمان در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا خوب و متمایز بود و توانستیم در ۹ بازی متوالی پیروز شویم. فقط در یک بازی مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پرسپولیس در تهران شکست را پذیرا شدیم که سفر ما را در این رقابت‌ها متوقف کرد.

وی افزود: به دنبال حفظ دستاورهای فصل اخیرمان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج خوب جهت صعود از مرحله گروهی هستیم. انتظار بازی‌های هیجان‌انگیز و قدرتمندانه برابر تیم‌های الاهلی عربستان، العین امارات و استقلال تهران را داریم.

اسماعیل احمد، مدیر تیم الدحیل نیز درباره همگروهی با نمایندگان عربستان، امارات و ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک گروه قدرتمند است اما باعث می‌شود تا روحیه تیمی الدحیل همواره مهیای چالش‌های جدید برای کسب بهترین نتایج و صعود از مرحله گروهی باشد. کادر فنی تیم الدحیل آماده است تا بازیکنان را مهیای نبرد قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا  همانند فصل گذشته کند. ما پیش از این با قدرت تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)