پرسپولیس نیوز: علیرضا امامی‌فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از قدرت پرسپولیس آگاه بودیم.

علیرضا  امامی‌فر پس از شکست یک بر صفر سپیدرود رشت برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: باید به بازیکنان سپیدرود، هواداران و نوع فوتبالی که بازی کردیم، تبریک بگویم. از قدرت پرسپولیس آگاه بودیم و شرایط تیمی آنها را به خوبی می‌دانستیم.

وی ادامه داد: در فوتبال سخت‌ترین کار یعنی یارگیری نفر به نفر را انجام دادیم و فضا را بستیم تا منافذ نفوذ پرسپولیس بسته شود. شما مشاهده کردید که این اتفاقات در زمین افتاد و تا دقیقه نود به خوبی این کار را انجام دادیم و تنها روی غلفت پرسپولیس به گل رسید و حذف شدیم. به اهدافی که در نظر گرفته بودیم، رسیدیم. در تعطیلات روی نقاط قوت و ضعف تیم‌مان کار کردیم تا شرایط تیم بهتر شود. با توجه به نفراتی که قرار است به تیم اضافه شوند، سپیدرود متفاوتی را در نیم فصل دوم شاهد خواهید بود.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص عملکرد پیام حیدری داور بازی امروز گفت: یک قشری که می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، داوران هستند. با داور چهارم صحبت می‌کردم و گفتم همینطور که داوران فوتبال را می‌فهمند، سعی می‌کنیم ما نیز قوانین داوری را مطالعه کنیم. مقوله‌ای به نام برخورد در فوتبال داریم، بازیکنان لیگ برتر در تعطیلات لیگ وزنه‌های ۲۰۰ کیلویی می‌زنند و اگر قرار باشد با هر برخوردی سوت زده شود، فوتبال ما دچار تزلزل می‌شود. داوران می‌توانند به فوتبال ما کمک کرده تا پیشرفت کند. سعی کردیم دلخوری از داوری را دور نگه داشته و وارد آن نشویم. یاد شعر احمد شاملو افتادم که می‌گفت «ای کاش داور، داوری، داوری در کار و ای کاش قضاوتی قضاوتی و قضاوتی در کار می‌بود، اما داور آن سوی در نشسته بی‌ردای شوم قاضیان، ذاتش درایت و انصاف و هیئتش زمان! خاطره‌ات تا جاودانِ جاویدان در گذرگاهِ ادوار داوری خواهد شد.» این عزیزان می‌توانند داوری خودشان را قضاوت کرده تا تیم‌ها برای شروع نیم فصل کمتر از داوری ضربه بخورند.

امامی‌فر در رابطه با اینکه سپیدرود بهتر از گذشته بازی کرد، گفت: سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به بیشترین هماهنگی برسیم. در خط دفاع مشکل داشتیم، اما بازیکنانی که امروز بازی کردند، فوق‌العاده بودند، به خصوص ابراهیمی که در سمت راست بازی کرد. نفراتی مثل پیام صادقیان، لوکا و شیخ سلیمانی می‌توانند به تیم کمک کنند. همه امروز در کار تاکتیکی تیم شرکت کردند، در صورتی که همیشه در کار تاکتیکی مشکل داشتیم و شیرازه تیم بهم می‌خورد. خوشحال شدم امروز برابر پرسپولیس برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کردیم. از الان به فکر بازی با سایپا هستیم و می‌خواهیم لیگ را پرقدرت شروع کنیم.

وی در  پاسخ به این سؤال که آیا علی کریمی مدرک مربیگری‌اش را گرفته است یا نه، گفت: فکر کنم یکی دو هفته دیگر به پایان کلاس‌های مربیگری باقیمانده و باید دید پس از آن سازمان لیگ به او برای حضور در نشست خبری اجازه می‌دهد یا نه.

مربی تیم فوتبال سپیدرود در واکنش به اظهارات زلاتکو مربی پرسپولیس که گفته بود سپیدرود برای تساوی تلاش می‌کرد، گفت: سعی کردیم بازی منطقی را انجام دهیم. تیم خودمان و شرایط بدنی‌مان را می‌شناختیم، تیم مقابل را نیز همه می‌شناسند. اگر برابر پرسپولیس باز می‌کردیم، اتفاقات بازی با استقلال تکرار می‌شد. ما از دیدار با استقلال درس گرفته بودیم.

امامی‌فرد در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدید به دیدار با سایپا می‌رسند یا نه، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما امروز زمانی که توپ نداشتیم خوب بودیم، اما وقتی توپ داریم، خوب نبودیم. ما باید با حضور بازیکنان جدید مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم.

وی درباره اینکه چرا عباس کمیسو با سپیدرود قرارداد نبسته است، عنوان کرد: چون تیم پایه ما حرفه‌ای نیست و این بازیکن سهمیه زیر ۲۱ سال بود، طبق قانون سازمان لیگ نمی‌توانستیم با او قرارداد ببندیم و به زودی اینجا را ترک خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)