پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی فردا با پرسپولیس می‌تواند به ما کمک کند.

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: فردا بازی جام حذفی ما با پرسپولیس است، در واقع با یک باشگاه یا یک تعداد نفرات بازی نداریم؛ ما با یک فرهنگ به نام قهرمانی بازی داریم، فرهنگ احترام و شاد کردن هوادار. نهال این کار در سپیدرود کاشته شده است. امیدوار هستیم بازیکنانی که در این تیم زحمت کشیدند جوانه‌های این تفکر را گسترش دهند تا هواداران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: این بازی با توجه به شرایط تعطیلات نیم‌فصل می‌تواند یک بازی خیلی خوب و قوی باشد چون نفرات جدیدی به ما اضافه شدند، این بازی می‌تواند به هماهنگی بازیکنان برای مسابقات لیگ برتر که بیشتر تمرکزمان را روی آن مسابقات گذاشتیم کمک کند.

امامی‌فر گفت: ما در ابتدای کار هستیم. بازیکنانی که مصدوم بودند در تمرینات شرکت می‌کنند ولی به لحاظ بدنی شرایط بازی را ندارند و در این بازی به احتمال زیاد غایب هستند. با توجه به این مسئله که بازیکنان ما با یک تیم بسیار قوی تنه به تنه می‌شوند امیدواریم از تجارب خودشان را استفاده کنند و نتیجه دلخواه را بگیریم.

امامی‌فر درباره این موضوع که چرا سپیدرود از سهمیه فیفا برای جذب بازیکن استفاده نکرد، اظهار داشت: با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، جذب بازیکن در نیم‌فصل این طور است که حق جذب ۶ بازیکن سهمیه بزرگسال، آزاد، زیر ۲۳ سال و … را دارید. شرایط برای تیم ما از بُعد مسائل اقتصادی و بودن بازیکنان آزاد که شرایط انتقال‌شان وجود داشته باشد، خیلی سخت بود و همانطور که می‌دانید در لیگ ما خیلی نقل و انتقالاتی انجام نشد. تصمیم ما این بود که بازیکنان‌مان را تا حد امکان از دست ندهیم. ما به دید حرفه‌ای به این موضوع نگاه کردیم و حتی یکی دو بازیکن‌مان که با ما بودند خیلی راحت از ما جدا شدند، امیدواریم بقیه باشگاه‌ها هم به این شکل عمل کنند.  با جذب نفراتی در پست دفاع و هافبک سعی کردیم مشکلاتی که در این بخش داشتیم حل کنیم، البته با فرزاد حاتمی هم صحبت‌هایی کردیم ولی به دلایل مالی به توافق نرسیدیم و با توافقاتی که با پارس جم داشت به آنجا رفت.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: پرسپولیس مهاجم خارجی گرفت، تراکتورسازی و سپاهان هم همینطور، بقیه تیم‌ها هم توانستند بازیکنان قابلی بگیرند، واقعیت این است که با وجود اینکه چند بازیکن به ما معرفی شد ولی از لحاظ دلاری برای باشگاه ما سخت بود که بازیکن خوب بگیریم. هنوز هم سهمیه فیفا را داریم و اگر بازیکنی پیدا شود برای پست مهاجم جذب می‌کنیم. بازیکنان خوبی داریم و شرایط ایده‌آلی دارند و به لحاظ تمرینی و تفکر بهتر شدند و فکر می‌کنم می‌توانیم با همین بازیکنان پیش برویم. تفکر آقای کریمی این است که اگر بازیکنی پیدا شود که شرایط را داشته باشد در پست مهاجم جذب کنیم.

وی درباره نحوه اطلاع‌رسانی جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: اگر اجازه‌ دهید این کار را از طریق باشگاه انجام دهیم، شرایط جذب بازیکن خارجی این است که باید حتما یا ملی‌پوش باشد یا در لیگ‌های معتبر شرکت کرده باشد. یک بازیکن گرجستانی به ما اضافه شده که  به درد تیم ما می‌خورد، از پدیده بازیکن گرفتیم و علیزاده را هم برای پست هافبک به خدمت گرفتیم. از ابتدا تفکر ما این بود که به بازیکنان امیدمان بها دهیم و این اتفاق افتاده است و چند نفر اضافه شدند. تیم ما جوان شده و فکر می‌کنم در آینده کم‌کم مشکلات کمبود بازیکن ما مرتفع خواهد شد. آسیب‌دیدگی‌ بازیکنان ما برطرف شده و با تیم تمرین می‌کنند، پیام صادقیان، شیخ سلیمانی، توکلی و لوکا بازیکنانی هستند که مطمئنا بازی نمی‌کنند.

امامی‌فر درباره صعود داماش گیلانیان به فینال جام حذفی گفت: ما ضمن احترام متقابل به وظیفه حرفه‌ای و قلبی خودمان عمل می‌کنیم و تمام هم و غممان سپیدرود هست، ما هواداران خوبی داریم که شرایط تیم را درک می‌کنند. به تیم داماش بابت برد دیروز‌شان تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که آنها هم با عملکردشان  به دنبال شاد کردن مردم گیلان هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)