پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد و خواهان آن است که خسارت و غرامت هواداران و نمایندگان رسانه ها که در اصفهان مورد حمله واقع شده اند از سوی باشگاه میزبان پرداخت شود.

به گزارش پرسپولیس نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که قوانین و آیین نامه ابلاغی برگزاری مسابقات حذفی صراحت داشت که ظرفیت ورزشگاه باید به تساوی بین هواداران دو تیم تقسیم شود، در نهایت مقرر شد برای حفظ امنیت و نظم به گونه ای دیگر عمل شود.

متاسفانه قبل و بعد از این مسابقه شاهد صحنه های دلخراش حمله به جان یا اموال هواداران پرسپولیس و حتی نمایندگان رسانه ها بودیم در حالی که طبعا نه خبرنگاران و عکاسان ورزشی و نه هواداران پرسپولیس بر خلاف پاره ای اتفاقات دیگر در فوتبال، شروع کننده نبودند.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط مکاتباتی، با فدراسیون فوتبال خواهد داشت.

ما در وهله اول خواهان تلاش جمعی برای جلوگیری از رواج این رفتارها و به خطر افتادن جان و مال همه اعضای خانواده فوتبال به ویژه هواداران از هر رنگی هستیم و در مرحله بعد از کمیته انضباطی تقاضا داریم به عنوان حداقل اقدام ممکن نسبت به جبران خسارت حادثه دیدگان این بازی و پرداخت غرامت به ایشان از سوی باشگاه سپاهان، اقدام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)