پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی در پیامی روز بزرگ خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ خداوند متعال آدمی را فکرت و اندیشه بخشید و پرسشگری را در فطرت و نهاد او نهاد تا انسان با تکیه بر آنها روح و جسم خود را تعالی بخشیده و در مسیر پیشرفت و ترقی قرار بگیرد. به راستی که خبرنگاری مظهری از همه اینها است.

روز بزرگداشت مقام خبرنگاران، مجالی است برای یادآوری ارزش‌های گرانقدری که خبرنگاران و رسانه‌ها، حافظان آنها هستند.

تلاش‌گران فداکاری که از بسیاری خواسته‌های بر حق خویش محرومند ولی چون سربازانی شجاع و خستگی‌ناپذیر، بی‌دریغ از خواسته‌ها و حقوق جامعه و سرزمین خویش دفاع می‌کنند. ایشان در این مسیر از عمر شیرین، خانواده و جان گرانقدر خود نیز مایه می‌گذارند. مردان و زنانی که بیان حق و حقیقت را رسالت خویش می‌دانند.

روز خبرنگار، فرصتی برای قدردانی از این کوشش‌های بی‌منت، برای آگاهی دادن به جامعه است.

در زمانه‌ای که با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی، شبکه‌های اجتماعی با سرعتی خارج از تصور گسترش یافته و سهم افزون‌تری از تاثیر برای جوامع بشری را به خود اختصاص می‌دهند. مسوولیت و حساسیت کار خبرنگاران، به مراتب بیش از گذشته شده است تا ضمن جلوگیری از انحراف‌ها، رواج باورهای غلط و پخش اخبار نادرست، با سرعت بیشتری اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های دقیق را در اختیار افکار و اندیشه مردم قرار دهند.

در این مناسبت فرخنده، یادی می‌کنیم از شهید محمود صارمی و دیگر شهدا و درگذشتگان عرصه خبر و قلم که تا پای جان خویش، پای رسالتی که بر عهده داشته‌اند، ایستادند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صمیمانه این روز را به تمام فعالان رسانه‌ای به ویژه رسانه‌های ورزشی و خانواده‌های آنها تبریک و شادباش می‌گوید.

همچنین پرسپولیس نیوز هم این روز را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک و خسته نباشید می گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)