پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل پر نشدن ۹۰ درصد سهمیه هواداران پارس جنوبی به دنبال این هستیم تا با تعامل، هواداران پرسپولیس بیشتر از ۱۰ درصد به ورزشگاه بروند.

حسین قدوسی در خصوص بلیت‌ فروشی بازی فردای پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در جم اظهار داشت:‌ طبق قانون ۱۰درصد از ظرفیت ورزشگاه جم در اختیار پرسپولیس به عنوان مهمان خواهد بود و بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی انجام شده است. با این همه مشخص شده که سکوهای زیادی در ورزشگاه خالی است و ما پیگیر این هستیم که سهمیه بیشتری به هواداران پرسپولیس در جم داده شود.

وی ادامه داد: قانون در این باره صراحتاً گفته که اگر سکوهای ورزشگاه خالی شود و هواداران تیم میزبان نتوانند ۹۰درصد ظرفیت‌شان را پر کنند آن وقت هواداران تیم مهمان می‌توانند از سهمیه بیشتر از ۱۰درصد استفاده کنند. پرسپولیس در شهر جم هواداران زیادی دارد و بازی‌های قبلی در این شهر به خوبی این مسئله را نشان داده است. امیدوارم با تعامل و همکاری مسئولان باشگاه پرسپولیس و مسئولان شهر جم و باشگاه پارس جنوبی، هواداران پرسپولیس ظرفیت بیشتری از سکوهای ورزشگاه را در اختیار داشته باشند و بتوانند بیشتر از ۱۰ درصد در استادیوم حاضر شوند. ما این مسئله را با آقای انصاری‌فرد گزارش کردیم و او پیگیر این موضوع است. این مسئله به آقای پیروانی به عنوان مدیر تیم هم اعلام شده و قرار است این درخواست در شهر جم توسط او پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق قانون در صورتی که ۲ ساعت قبل از آغاز بازی هواداران تیم میزبان نتوانند از سهمیه ۹۰درصدی خود استفاده کنند تیم مهمان می‌تواند ظرفیتی بیشتر از ۱۰درصد را در اختیار هواداران تیمش قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)