باشگاه پدیده شهر خودرو در پی صعود به لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر کرد.

باشگاه پدیده شهر خودرو در پی صعود به لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر کرد.

مردم نجیب، دوست داشتنی و گرامی مشهد و خراسان
سلام،
با اینکه از پایان هجدهمین دوره لیگ برتر چند هفته ای می گذرد اما امشب با برگزاری فینال جام حذفی فوتبال ایران ، صعود تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به عنوان تنها نماینده فوتبال شرق کشور به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مسجل گردید.
بدون شک این اتفاق تاریخی که برای نخستین بار رخ داده است ، برای مردم عزیز مشهد و خطه خراسان یک شادی بزرگ را به ارمغان آورده است.
حلاوت و شیرینی صعود نماینده فوتبال پرافتخار خراسان به لیگ قهرمانان آسیا، گوارای وجود مردم شریف و قهرمان مشهد و خراسان سرافراز، باد.
جوانان غیور و حماسه آفرین تیم پدیده شهر خودرو با درخشش خیره کننده خود در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و با عنایت امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) بار دیگر افتخارآفرین شدند و با صعود به لیگ قهرمانان آسیا برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش این استان افزودند.

اتفاقی که قطعا علاوه بر تلاش های خستگی ناپذیر مدیران ، کادر فنی ، بازیکنان وسایر عوامل باشگاه بزرگ پدیده شهر خودرو ، اگر حمایت های مردم و هواداران پرشور مشهدی و خراسانی و البته حمایت های مدیران شهری و استانی را نداشت این اتفاق بزرگ مسجل نمی گردید.
باشگاه پدیده شهر خودرو بر خود لازم می داند اولا از هواداران پرشور خود به عنوان یار دوازدهم که همواره حمایت های خود را از این تیم دریغ نداشتند و انگیزه ای مضاعف به تیم بخشیدند تشکر نماید.
همچنین بایداز تلاش های تمامی مدیران به ویژه استانداری خراسان رضوی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد، دادستانی ،ادراه کل ورزش و جوانان ، تربیت بدنی آستان قدس رضوی، هیات فوتبال خراسان رضوی، رسانه های گروهی و همچنین دلگرمی و مساعدت های نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت الله علم الهدی و حجت الاسلام پژمان فر نماینده محترم مردم مشهد و کلات قدردانی نماییم.
در این موفقیت البته باید از شهردار محترم مشهد جناب آقای دکتر کلایی که همیشه در کنارمان بودند قدردانی ویژه نماییم.
امید داریم که موفقیت های تیم پدیده شهر خودرو در فصل آینده لیگ برتر قطعا با حمایت بیشتر تمامی مسئولان و بازهم لطف امام رضا(علیه السلام) ادامه پیدا خواهد کرد و تیم پدیده شهر خودرو نماینده شایسته‌ای برای مردم گرانقدر خطه خراسان باشد.
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)