پرسپولیس نیوز: هیات مدیره ‌و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه چهار ساعته خود بیانیه‌ای را صادر کردند.

جلسه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ساعت شانزده عصر امروز آغاز و به مدت پنج ساعت به طول انجامید.

در این جلسه درباره چالش‌های مالی پیش رو، برنامه‌های اقتصادی و برنامه‌های تیم در نیم فصل دوم گفت و گو‌ شد.

در پایان این نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل بیانیه‌ای را صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس، قهرمانی و صدرنشینی در پایان‌ نیم فصل اول لیگ نوزدهم و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور را به همه هواداران عزیز، پیشکسوتان گرامی، کادر فنی توانا و دانا، بازیکنان غیرتمند و در مجموع تمام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گوید.

تردیدی نیست که این موفقیت که به یاری خدا، منشا پیروزی‌های بعدی و قهرمانی خواهد بود بدون تلاش و همکاری گروهی و جانانه تمام اعضای این خانواده محقق نمی‌شد. گذر مراحل دشوار به لطف اتحاد بزرگ پرسپولیس رقم خورد و باشگاه پرسپولیس به سهم خود مراتب سپاس و تقدیر خویش را از حمایت هواداران عاشق، بزرگان و پیشکسوتان دلسوز، درایت و توانمندی آقای کالدرون و دستیاران و همکاری مدیر برنامه ایشان، سختکوشی و تعصب بازیکنان غیرتمند و تلاش عوامل فداکار تیم و باشگاه اعلام می‌دارد.

همه این‌ها در کنار هم باعث شد تا با وجود تمام چالش‌های مالی و رقابت سنگین ورزشی، امروز پرسپولیس را بار دیگر در صدر جدول بازی‌ها و دارای عنوان قهرمانی در آغاز تعطیلات نیم فصل بدانیم و این موفقیت را که با اتحاد و همدلی، نوید قهرمانی در پایان فصل می‌دهد با هم و در کنار هم جشن بگیریم.

هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس همچنین در بخش دیگری از این پیام، سال نو مسیحی را به سرمربی تیم، دیگر اعضای مسیحی تیم و هواداران مسیحی پرسپولیس در ایران و سراسر دنیا تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند سال جدید برای ایشان و همه مردم دنیا سالی سرشار از سلامتی، شادی، موفقیت و مهربانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)