پرسپولیس نیوز: مهدی ترابی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت فردی برایم اهمیت ندارد و مهمترین موضوعی که به آن فکر می‌کنم، نتیجه گرفتن پرسپولیس است.

مهدی ترابی با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود و معمولاً بازی‌های افتتاحیه چندان جالب نمی‌شود. تیم میهمان هم برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کرد، ولی خدا را شکر که در اولین بازی سه امتیاز را گرفتیم تا شرمنده هواداران نشویم. برای ما خیلی مهم بود که در زمین خودمان به برد برسیم و این برد می‌تواند شرایط تیم ما را در بازی‌های آینده بهتر کند. می‌دانیم که هواداران توقع دارند تا هم نتیجه بگیریم و هم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. مطمئناً شرایط پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به گل سه امتیازی که در این بازی به ثمر رساند، عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم در اولین بازی گل بزنم، ولی این گل نتیجه زحمات بازیکنان بود و من هم آخرین کار را انجام دادم. این گل را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم و باید تلاش کنیم تا آنها را خوشحال کنیم.

ترابی در پاسخ به این پرسش که «آیا به کسب عنوان آقای گلی فکر می‌کند؟»، خاطرنشان کرد: برای من موفقیت‌های فردی مهم نیست و مهمترین موضوع این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. وقتی تیم خوب نتیجه بگیرد یعنی اینکه همه‌ی بازیکنان کارشان را‌ به خوبی انجام می‌دهند. امیدوارم که در بازی‌های آینده هم روی دور برد باشیم و با نتایج خوبی که می‌گیریم هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم سرخپوشان در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شوند، گفت: رقابت بین مدعیان قهرمانی سخت و فشرده است. تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، پدیده، تراکتورسازی و چند تیم دیگر دنبال قهرمانی هستند و از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. در مورد تیم خودمان باید بگویم که پتانسیل پوکر کردن را داریم و می‌توانیم برای چهارمین سال قهرمان شویم. هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و نباید برای رسیدن به قهرمانی به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

ترابی در ارتباط با کیفیت توپ‌های لیگ برتر که با اعتراض تعداد زیادی از بازیکنان همراه شده است، تصریح کرد: اکثر بازیکنان ما نسبت به کیفیت این توپ‌ها معترض هستند و فکر می‌کنم حق هم دارند. مسئولان که می‌گویند کیفیت این توپ‌ها در حد استانداردهای جهانی است، ولی باید بگویم که کیفیت توپ‌ها خوب نیست. واقعاً نمی‌دانیم با این توپ‌ها چطور بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)