پرسپولیس نیوز: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ تقابل جذاب تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی را معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نزدیک شدن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به ۵ تقابل جذاب تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در این مرحله پرداخت.

تقابل استقلال با بوریرام در سال ۲۰۱۳ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر در سال ۲۰۱۸ جزو ۵ تقابل جذاب تاریخ این مرحله انتخاب شدند.

پرسپولیس – الدحیل

جدیدترین مصاف کلاسیک این مرحله از رقابت‌ها سال گذشته بود جایی که شاهد یک بازگشت فوق‌العاده در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی بودیم که از بزرگترین و مهیج‌ترین ورزشگاه‌های قاره آسیا بود.

تیم قطری الدحیل هشت بازی پیاپی را در آسیا پیروز شده بود آنها در بازی رفت توانستند برای نهمین بار پیاپی برنده شوند ولی جو مخوف ورزشگاه آزادی جلوی آنها را گرفت و این پرسپولیس بود که با دریافت گل در بازی برگشت به خود آمد و توانست سه بار دروازه حریف را باز کند و یک بازگشت فوق‌العاده را رقم بزند.

الدحیل در بازی رفت با یک بازی زیبا در ورزشگاه خلیفه موفق شد با گل معز علی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. الدحیل در آن زمان در ۸ بازی متوالی لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده بود و تیمی شکست ناپذیر بود.

در بازی برگشت از تمام نقاط ایران به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا پرسپولیس را حمایت کنند اما کریم بوضیاف موفق شد در در دقیقه ۳۳ گل اول بازی و الدحیل را بزند. با توجه به گل خورده در خانه پرسپولیس اکنون نیاز به زدن ۳ گل داشت. با گذشت زمان پرسپولیس نمی توانست به گل برسد تا جاییکه در دقیقه ۵۷ جلال حسینی، کاپیتان تیم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از این گل سلطان البریک گل دوم را خورد تا جو ورزشگاه هیجان انگیزتر شود. هواداران منتظر بازگشت و برد تیمشان بودند که گاودین منشا از اشتباه مدافعان الدحیل نهایت استفاده را کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا پرسپولیس پیروز میدان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)