پرسپولیس نیوز : کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بابت اظهارات مترجم برانکو در یک ویدئوی پخش زنده، او را به کمیته اخلاق احضار و سپس حکم محرومیت وی داد.

بعد از قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و برگزاری مراسم اهدای جام، ویدئویی به صورت زنده از محسن مسلمان و اصغر نیک‌سیرت بازیکن و مترجم سرمربی تیم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد که در آن مترجم برانکو جملاتی را به زبان آورد که خیلی‌ها معتقد بودند این صحبت‌ها خطاب به برانکو سرمربی پرسپولیس بوده است.

در همین رابطه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با احضار نیک‌سیرت مترجم برانکو، از او بابت ادبیات به‌کاررفته در این صحبت‌ها پاسخ خواست و این مترجم هم توضیحاتی دراین رابطه ارائه کرد.

در پی این مسائل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صورت موقت نیک‌سیرت را از همراهی برانکو و پرسپولیس در بازی‌های رسمی محروم کرد تا مشخص شدن حکم قطعی این مترجم اجازه فعالیت در مسابقات رسمی را ندارد.

در پی این حکم نیک‌سیرت قادر نیست در بازی‌های رسمی روی نیمکت تیم پرسپولیس نشسته و به ترجمه صحبت‌های مربیان کروات این تیم بپردازد و تا زمانی که حکم تعلیقی درباره او صادر نشود وضعیت به همین منوال خواهد بود.

با وجود این حکم این مترجم همراه با پرسپولیس فردا عازم امارات خواهد شد اما در بازی با الجزیره نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند و از روی سکوها باید به تماشای بازی بپردازد اما مشکلی برای حضور در تمرینات پرسپولیس ندارد.

باید دید حکم نهایی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در قبال این مترجم چه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)