پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی از اهمیت ویژه ای برای سرخپوشان برخوردار است، تاکید کرد: ما برای قهرمانی در جام حذفی تا آخرین لحظه می جنگیم.

مهدی شیری روز سه شنبه در مورد دیدار آتی سرخپوشان برابر سپاهان در جام حذفی ایران تصریح کرد: دیگر تمرکز ما فقط معطوف به دیدار با سپاهان است و تنها ۲ بازی تا قهرمانی در این بازی ها باقی مانده است. سپاهان همیشه رقیب سر سختی برای ما بوده اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای برتری به میدان می رویم.
وی گفت: جام حذفی هم از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است و مطمئنا برای قهرمانی در این جام تا آخرین لحظه می جنگیم و پا پس نمی کشیم.
شیری همچنین با اشاره به برتری ۲ بر صفر پرسپولیس برابر السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی را برابر السد انجام دادیم. با وجود اینکه این مسابقه برای ما تشریفاتی محسوب می شد اما می خواستیم از وجهه خودمان در آسیا دفاع کنیم و بازی را ببریم و خدا را شکر با نتیجه خوبی از آسیا کنار رفتیم.
وی افزود: همه دیدند که امسال داوری در آسیا چه اتفاقاتی را علیه ما رقم زد و ۶ امتیاز از ما گرفت. اگر این اتفاقات رخ نمی داد مطمئنا مانند سال گذشته باز هم در آسیا قدرت نمایی می کردیم و مدعی بودیم اما اتفاقاتی که شاهد آن بودید، شرایط را به ضرر ما تغییر داد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داشتیم و در این شرایط کوچکترین اشتباهات و اتفاقات تعیین کننده خواهد بود و همین اتفاقات موجب کنار رفتن ما از لیگ قهرمانان آسیا شد.
تیم فوتبال پرسپولیس روز هشتم خردادماه و در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر سپاهان اصفهان قرار می گیرد و در صورت برتری در این دیدار، برای کسب عنوان قهرمانی باید با برنده دیدار تیم های داماش گیلان و سایپای تهران دیدار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)