پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه نهایت تلاش خود را برای بازگشت برانکو انجام داد اما نمی‌دانیم چرا این همه حواشی ایجاد می‌کنند.

ایرج عرب در مورد آخرین وضعیت بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس گفت: روز گذشته نامه‌ای را به برانکو و وکیلش ارسال کردیم مبنی بر اینکه طلب فصل گذشته‌شان و حتی پیش قرارداد فصل پیش‌روی ایشان آماده است و خواستار شماره حساب شدیم. وکیل برانکو جواب نامه ما را داد و شماره حسابی را برای ما فرستاد تا هر چه سریع‌تر برای پرداخت طلب برانکو اقدام کنیم.

وی افزود: بعد از این موضوع مصاحبه‌ای از قول برانکو در یکی از سایت‌های کرواسی منتشر شد که او قصد ترک فوتبال ایران را دارد. بعد از مطرح شدن این خبر تماسی با برانکو داشتیم و او گفت این مصاحبه را قبل از ارسال نامه باشگاه انجام داده بود و البته به آن شکل هم صحبت نکرده بود. از این‌رو نگرانی بابت بازگشت برانکو وجود ندارد. او زمانی را برای پرداخت طلبش برای باشگاه در نظر گرفته بود که با تلاش شبانه‌روزی که داشتیم توانستیم این پول را فراهم کنیم تا مشکلی برای بازگشت سرمربی تیم وجود نداشته باشد.

عرب که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: در حالی که ما در تلاش برای فراهم کردن پول برانکو بودیم و این اتفاق هم رخ داد حواشی زیادی را برای ما بوجود آوردند که دلیلش را نمی دانیم. هواداران اطمینان داشته باشند که باشگاه از هیچ کوششی برای ادامه کار با برانکو دریغ نکرده و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)